Ja geen idee, mocht gewoon mee omdat 't m’n partner was
Oh maar ja boeieeee ook je mag nu dus nice!
Net toch gebeld of ze toevallig plek eerder hadden en kan nu vanmiddag al terecht, zo bizar blij mee! Als je in omgeving Utrecht woont zeker even bellen want je weet het maar nooit en mijn plekje is nu weer vrij voor volgende week
Nav de berichten hier heb ik net ook even gebeld maar helaas Ik ga morgenochtend weer proberen, hopende dat mensen in de ochtend afzeggen…?
Wellicht net een gecancellede afspraak, komt er nu door mij eentje in Veghel vrij zaterdag
Don’t make it worse haha
Ik heb dit weekend ook gebeld, maar je moet dus maar net geluk hebben
Zeker doen, mijn vriendin belde net en die vrouw van de GGD gaf haar groot gelijk dat ze elke dag weer belde om het te vragen. Ze zei letterlijk “dat is mijn werk dus bel gerust morgen weer”
wow wat gaat het opeens rap allemaal.
Ja ik ben alleen zelf niet zo flexibel en kan deze week alleen morgenmiddag en in het weekend. Maar als het morgen niet lukt ga ik idd toch elke dag even bellen om te kijken of er iets vrij komt in het weekend!
Ik zit nu te wachten, net geprikt met Moderna. Maar ben echt onder de indruk van de hele organisatie. Het loopt zo soepel allemaal, je hoeft nergens te wachten en het is zo’n gigantische organisatie. Word er beetje emotioneel van, zo goed geregeld allemaal.
Ik word over een week in Antwerpen met Pfizer gevaccineerd.
Had t nog niet verwacht want mijn ouders van 53 en 57 zijn pas 2 weken geleden aan de beurt gekomen, was een leuke verrassingsmail gisteren.
Heeft het twitter orakel al gesproken of er nog een surprise in zit vandaag?
Minder dan 1000 besmettingen vandaag
Ik word echt blij van het idee dat binnen een paar dagen vrijwel iedereen van het forum de mogelijkheid heeft gehad om een afspraak voor vaccinatie in te plannen. Hier zitten we al zolang op te wachten. Zou het einde na 11 Caronatopics dan in zicht zijn?
Wow en besef dat we ook gewoon de +10.000 per dag hebben gehaald
Oh nee dat denk ik niet. Het blijft niet bij deze twee vaccinaties en er duiken steeds nieuwe varianten op
Maar natuurlijk wel heel positief dat de besmettingen dalen en steeds meer mensen worden gevaccineerd
Ik kon dus gisteren meteen terecht maar anders was ik denk ik voor Jansen gegaan (als dat zou lukken want denk dat wel meer mensen dit idee hebben).
Deels omdat je er dan snel vanaf bent, deels omdat ik volgens mij weinig risico loop en een ander die dat dan meer heeft sneller aan de beurt is voor één van de andere vaccins.
*risico op bijwerkingen van vaccin bedoel ik. Niet corona.
Ik ben zo’n fucking dumbass. Heb blijkbaar niet op de knop met BEVESTIGEN gedrukt bij het maken van mijn afspraak, zou eigenlijk 23 juni aan de beurt zijn… Belde net om te kijken of het nóg vroeger kon en toen zei hij dat ik helemaal geen afspraak had Nu pas volgende maand aan de beurt
Ik heb ook niet de illusie dat dit echt het einde van Corona is, maar ik denk inderdaad dat het straks vergelijkbaar wordt met de griep en de griepprik: iets wat er helaas gewoon bijhoort maar wat niet meer ons hele leven beheerst.
Haha ben jij een vriendin van mij? Zij had ook 23 juni staan maar toen bleek ze ook niet op bevestigen te hebben geklikt wel echt balen…