Caronatopic #11

Hoop op 94 vandaag!!

11 likes

Ik heb net de GGD gebeld. Kon gisteren pas in juli terecht en nu vanmiddag al :scream::heart_eyes:

41 likes

1994 is om 10:00 uur aan de beurt

7 likes

Vanaf nu ga ik echt elke dag voor 10 uur Twitter checken haha. Bijnaaaaa

2 likes

Yess gelukt! (1994)
Krijg de eerste op 30 juni en de tweede 5 augustus :smile:

9 likes

Nou ik ging bellen of er eerder plek was naar eerdere hoopvolle berichten hierboven, maar ik mag kennelijk alleen maar op de locatie in mijn buurt en die zit bomvol. Jammerrrrr, nog even geduld tot volgende week dus :sweat_smile:

Sorry ik voel me echt heel dom, maar waar maak ik in godsnaam die afspraak online? Zit me een ongeluk te googelen en nu zit ik op de soa pagina van de ggd??

24 likes

Coronatest.nl

1 like

Ook gelukt! Ik krijg 22 juni de eerste en 27 juli de tweede

3 likes

Aah ik mag eindelijk en nu is de periode vanaf je positieve test verlengd naar 8 weken :sweat_smile: Dus op de website mag ik niet. Dus ik ga gewoon vast bellen of ze me een tijdslot over 2 weken vast kunnen geven want ik wil nuuuuu

1 like

Godver

Wel een goed teken!

3 likes

Ik had dit van de week ook maar met een andere browser lukte het wel meteen.

2 likes

Je handtekening past er helemaal bij :sweat_smile:

12 likes

Jaaa ik kon net voor 10 uur inloggen en mag over 1,5 week mijn eerste vaccin halen en 31 juli de tweede.

9 likes

Ik heb hetzelfde, heb al twee keer gebeld om te vragen of er een eerdere mogelijkheid beschikbaar was, maar beide keren geen geluk. Dus nu durf ik niet meer te bellen, voel me een beetje een zeikerd. (Ondanks dat ze aan de telefoon heel aardig zijn, maar gisteren had ik een kerel die vrij kortaf was en zei dat ie voor juli niks beschikbaar had. Oké, laat maar dan.)

1 like

Nog 3 jaar te gaan :tada: Zul je net zien dat de donderdag zeggen: eh ja vandaag even geen nieuw jaartal hoor

4 likes

Uur lang pagina vernieuwen had geen nut, met een nieuw tabblad kon ik wel inloggen via digid, maar krijg alleen maar een wit scherm

1 like

Kun je niet even bellen dan?

2 likes

Ben er nu doorheen! Die het dichtste bij is 3 juli en 7 augustus. Ga daarvoor denk ik, want anders scheelt het toch maar 3 dagen als ik veel verder weg ga

Vind het ook wel fijn dat het in het weekend is. Mijn werk is alles behalve lastig hoor, die doen echt niet moeilijk om zoiets, maar vind het wel een fijn idee dat als ik me daarna beroerd voel, dat ik dan gewoon vrij ben

4 likes