Caronatopic #11

Die bijwerkingen verschillen zeker enorm per persoon/vaccin? De dag na m’n eerste prik ben ik vrij, maar de dag daarna moet ik eigenlijk wel iets belangrijks doen op werk :grimacing:

Hoe is het gegaan?

Ik heb gisteren Pfizer gehad. Vandaag een hele stijve arm, maar ik had 'm eind van de dag dus ook de hele nacht op die arm gelegen. Vanmiddag kreeg ik opeens enorme hoofdpijn (heb ik echt zelden), misselijk en doodmoe. Zijn echter niet heel erg ‘eerste prik’ bijwerkingen van Pfizer (wat ik zo hoor). Ik denk zelf dat ik raar heb gezeten door die pijnlijke arm en dat doortrok. Maar nu allemaal over. Denk niet dat dat 2e dag dingen doen dus echt een probleem is? Voor de 2e keer Pfizer zet ik me wel een beetje schrap, 2 jaar geleden had ik 4 reizigersvaccinaties tegelijk en ben ik wel ziek van geworden.

1 like

Lief dat je het vraagt! Ging grlukkig heel goed. Ik was samen met mijn man, we mochten samen in zo’n prikhokje en die dames die er werkten waren heel gezellig. Dus we kletsten een beetje over voetbal en ik voelde een klein prikje. Toen was ze nog even bezig en stopte ze met praten. Ik zei hij zit erin he? Toen zei ze ja je hebt t heel goed gedaan :hugs: echt totaal geen last van flauwvallen, misselijk of iets

31 likes

Ik zou zelf denken: hoeveel moeite is nou een ritje door de teststraat? Zo gepiept En dan weet je het zeker

1 like

Nou super fijn zeg!!! Een hele geruststelling voor jou denk ik. :kissing_heart:

2 likes

Sorry Pen, ik deel je gevoelens niet. Gelukkig draaien ze goede muziek. Is nog iets, zullen we maar zeggen.

Edit: ik neem het terug. Wat een kutmuziek nu.

7 likes

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja. Als het morgen niet weg is ga ik direct maar 's ochtends testen. Dit is serieus mijn eerste keer met klachten dus ik zit nog een beetje in die oude ‘met verkoudheid blijf je niet thuis’ gedachte denk ik.

Ja zeker! Hopelijk gaat het met de 2e prik ook op deze manier

Anticlimax wel.

Zeg dat wel, Wer Bisto van Twarres.

7 likes

Gelukkig geen Zoutelande.

2 likes

Een kennis van me (verpleegkundige) heeft gisteren in Rotterdam Zuid op de markt corona vaccins gezet, onder het motto prikkie op de markt. Om het voor de twijfelaars zo laagdrempelig mogelijk aan te bieden.
Ze hebben over de hele dag 160 vaccins gezet!!
(ik kan er geen nieuwsartikel van vinden helaas, ze had het op Facebook gedeeld).

En een linkje

60 likes

Dat kunnen ze beter ook niet doen vanwege ernstige allergische reacties waarbij niet te onderscheiden is of dat van het vaccin komt of van dat lied.

Ik ken dus iemand wiens trouw-nummer dit was :sob:

2 likes

M’n collega deed er ook aan mee (arts). Echt goede zaak is. Ik had mij ook opgegeven maar niks over gehoord.

15 likes

Ah wat goed dit! Alleen beetje gaar van die jongen die dus speciaal daarheen gaat om waarschijnlijk eerder een prik te krijgen. Lekker typisch weer. Hoop dat het in elk geval een goed signaal afgeeft richting de twijfelaars.

Verschrikkelijk. Hier stond het een keer op na een ivf-punctie. En die poging is niet eens gelukt toen. Echt lijden voor niks was dat.

3 likes

omg jij had muziek?? Bij mij was het gewoon een verzameling oude mensen in oude mensen tempo. En geen sociaal gedoe want daar had duidelijk niemand (inclusief ik) zin in.

Anyway,

C8AB6B9E-2659-451E-91E3-0DEB60E02CB2

2 likes

Gisteren kon mijn geboortejaar vaccinatie inplannen en er was meteen dezelfde dag plek dus ben al gevaccineerd. Ik begon ineens te twijfelen nadat een skeptische vriendin precies de argumenten aanhaalde waar ik gevoelig voor ben (omg op mezelf) dus heb het maar zo snel mogelijk gedaan zodat ik niet meer terug kon.

51 likes

Mijn moeder kreeg zelfs een kop koffie met een koekje tijdens haar 15 minuten wachten, zo gezellig haha.

9 likes