Haha ik ben er nu ook. Zo gezellig!
Zoân vrolijke oude arts ook die me met mân zwangerschap feliciteerde.
Prik zelf stelde echt heel weinig voor! Bijna niet gevoeld.
Ja, exact dat gevoel!
Ik kan me hier niks bij voorstellen maar ik kom bij je terug als ik geweest ben vanavond.
Ik zou eigenlijk vanavond om 21.15 een afspraak hebben, maar werd net gebeld of ik ook eerder kan. Dus ik ben al onderweg mega zenuwachtig ivm flauwvallen, ondanks dat ik hier al van veel mensen heb gelezen dat het meevalt
Wel beter dat ik nu minder tijd heb om me zenuwachtig te maken omdat ik eerder mag. En ik kan gewoon voetbal kijken vanavond
Bij mij waren het allemaal bejaarden die hun mondkapje niet ophielden en allemaal zon aditude hadden van âZo nu heb ik mn vaccin en hoef ik nergens meer rekening mee te houden⊠zijn die 15 minuten al over ik wil naar huisâ
Ben zoooo moe na de tweede prik gisteren. Echt moe alsof ik net uit narcose kom. Alles kost mega veel moeite en een wazig hoofd. Gelukkig verder nergens last van .
Ja hier toen ook de types die normaal met een e-bike mij inhalen wilden mij ook inhalen bij die 15 minuten op een stoel zitten.
Mijn moeder vertelde dat bij haar vaccinatieplek de radio gezellig aanstond en iedereen heel vrolijk met elkaar aan het kletsen was.
Hier ook ja! Een grote rij overal, net de efteling. Iedereen hield zich aan de maatregelen en mensen waren veel aan het kletsen. Je voelde echt dat mensen blij waren om gevaccineerd te worden.
Mooiste dag van het jaar om de laatste prik te krijgen!
Denk dat ik het volgende week ook wel spannend zal vinden.
ik mag 29 juni al nu nog hopen dat ik vrij kan krijgen op werk, alle tijden die ik kreeg waren zo onhandig
Komt 1994 vanavond nog aan de beurt of wordt dat morgen? (Heb geen Twitter meer). Mijn vriend is dan eindelijk aan de beurt, heb alle tips van hier al doorgegeven
satan
Kan Follow the Money of Volkskrant geen onderzoek doen naar hoe Kristel haar informatie krijgt als ogenschijnlijke outsider? Ben nu wel zeer benieuwd eigenlijk
Liefdesaffaire met Hugo de Jonge denk ik
Ik weet niet of ik hier advies mag vragen maar ik doe het toch. Ik heb vrijdag mijn tweede prik moderna gehad en zaterdag redelijk ziek geweest ervan. Dat was vanochtend weg, maar heeft plaats gemaakt voor een ruwe/droge keel en een (1) verstopt neusgat. Moet ik nu testen? Kan dit door de vaccinatie komen? Ik twijfel ook of het geen hooikoorts kan zijn ofzo, want ik zou niet weten waar ik besmet moet zijn geraakt dan begin deze week. Want je hoort toch ook altijd verhalen dat als je besmet gevaccineerd zou worden je doodziek wordt?
Ik heb na elke vaccinatie een giga verkoudheid gehad, dus ik zou ff testen voor de zekerheid. Snot, keelpijn valt niet onder de bijwerkingen.
Het kan altijd een âgewoonâ verkoudheidsvirus zijn wat zân kop op steekt (of toch corona).