Caronatopic #11

Noord Holland, we gaan naar Tata!

1 like

Ik woon in Gelderland! In een dorpje.

1 like

Ah fijn bedankt! Had ik overheen gelezen. Ik heb eind december corona gehad dus zou net ook binnen de grens nog vallen.

Mijn afspraken staan ook jeeeeej ben zo blij

4 likes

30 aug hier!! Duurt nog even. Heeft iemand ervaring met afspraak naar voren halen of is dat een no go?

1 like

Lees dit topic even door, staat genoeg over geschreven.

5 likes

Mijn zus had vanochtend gebeld en die kon daar juist niet eerder terecht dan begin juli. Weinig zo onvoorspelbaar als de GGD met vaccinaties haha

Ik heb ook afspraak gemaakt voor 30juni en 5augustus, maar vind het ook een beetje spannend of zo allemaal (weet niet echt waarom tbh) :grimacing:

1 like

Oh wat gek! Wij hebben het wel direct vanochtend gedaan, maar blijft vaag hoe het werkt inderdaad

Ik denk dat je net mazzel zal hebben gehad met een annulering! Superfijn dat je zo snel kan

1 like

Ik had vanochtend online afspraak gemaakt en echt veel opties in juni nogā€¦ Toch dus echt verschillend per regio.

Dankzij de geweldige tips op dit forum kan mijn vriend komende week al in Urk worden geprikt, terwijl het in onze provincie pas in juli zou kunnen :smiley: we maken er een vakantieweekendje van

23 likes

Ja denk het ook, maar wel bijzonder mijn vriend 20 min later dus ook mazzel. Ook met paar keer proberen online.

2 likes

Ik ga 2 juli. Het kon wel eerder maar dat was allemaal wat ongunstig. Kijk er wel naar uit!

1 like

Weet iemand of het erg is als je geen uitnodigingsbrief mee hebt naar je prikafspraak? Kon snel terecht dus deze heb ik nog nietā€¦

Whoohoo ik ben officieel volledig gevaccineerd!

Edit: en allebei mijn ouders hebben vanochtend hun eerste gehad. Wat een top dag haha.

42 likes

Nee die hoef je niet mee te nemen (als je op basis van je leeftijd al aan de beurt bent)

Top. Dat is zeker het geval. Dankjewel!

1 like

Of een heerlijke Urker Vistaart :sparkles:

(Lees ook vooral het Volkskrant artikel dat onderaan gelinkt is haha)

1 like

Wat een vrolijke stemming op zoā€™n vaccinatielocatie.:heart:

11 likes