Caronatopic #11

Ik heb gister mijn tweede Astrazeneca prik gehad en heb echt 0 bijwerkingenšŸ„³!! Terwijl ik mij na de eerste echt slecht voelde 2dagen

12 likes

Maar waarom gaat iedereen bellen, je kan ook de pagina verversen en dan komen er vanzelf eerdere opties.

1 like

Nou ik kom om 9:50 online al een afspraak maken maar alle 2e data vielen in mijn vakantie. Bel ik net, hebben ze nog niet doorgekregen dat 1993 magā€¦

Bij mij steeds dezelfde?

30 juni en 2 augustus word ik geprikt! Joepieeeeeeee

29 likes

Ohh ik ging weer terug naar het scherm met de postcode en iets anders invullen en daarna weer mā€™n eigen postcode en toen kreeg ik andere data, en dat heb ik een paar keer gedaan.

Je kan ook verschillende postcodes in de buurt invullen! Dan krijg je wel steeds iets anders te zien.

Voor mij is het 28 juni en 2 augustus geworden. Via telefoon kon het niet eerder dan online.

2 likes

Ik word 22 juni gepriktšŸ„³ Heb aangevinkt dat ik corona heb gehad en daarom stond er 1 vaccinatie, maar ik heb geen datum hoeven invullen dat ik corona heb gehad. Hebben meer dit gehad?

Ik heb gebeld en online gekeken maar online was de eerste mogelijkheid! 27 juni. Hoop wel dat ik snel een bevestiging krijg, want ben in mijn enthousiasme vergeten een foto van de tijdstippen en locatie te makenā€¦

1 like

Ja heb ik ook gedaan en ik werk volledig op locatie (45km van mijn huis) dus heb nu voor daar gekozen zodat ik ook midden op de dag opties kon.

Die grens van 6 maanden is vervallen: Met Ć©Ć©n vaccinatie beschermd na doorgemaakte COVID-19-infectie | RIVM

1 like

Ik mag ineens vandaag!! Bizar

43 likes

Oh ik heb niet eens verschillende opties geprobeerd, in mn enthousiasme gewoon de eerste optie gepakt (wel even het adres gegoogle mapst, was de eerste zoeksuggestie haha).

Ja had ik gedaan! Maar de data lagen allemaal erg dicht bij elkaar. Voor nu snel een afspraak gemaakt die het best past, hopelijk kan ik het later vandaag wijzigen.

Mijn vriend mag ook vandaag, we hebben het online gedaan en aantal keer ververst. En best dicht in de buurt

7 likes

Yeah, ik ben van 1993 en heb net gebeld mag ik al vanavond voor mijn eerste vaccin!!!:champagne::tada::sparkles:en oja ook nog een locatie tegenover mijn huis. Jezus ben zo blij.

48 likes

Yesss, gelijk een afspraak gemaakt toen ik las dat 1993 ook mag! Zo blij mee en toen ik belde hoefde ik niet eens in de wacht te staan :slight_smile:

1 like

Wat een mazzel! Ik heb net nog eens gebeld en mijn regio zit echt bomvolā€¦ geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen

1 like

Ik ook 30 juni! En 11 augustus :tada:

5 likes

@Wonder @ferris ah welke regio wonen jullie joh, als je dat wil zeggen? Ik kon niet eens in mn eigen stad