Ik heb me ook ingeschreven!
Nope ze heeft gezegd dat 1993 in ieder geval niet vandaag is.
pff mn vriend is nu naar vaccinatie en hij is echt mega angstig en gespannen ervoor. had hem allang thuis verwacht maar is er nog steeds niet, ben beetje bang dat hij daar een paniekaanval heeft gekregen
edit: hij is thuis! hij moest lang daar blijven onder toezicht van de (lieve mensen van de) ehbo maar het is goedgekomen
Urgg sommige mensen. Iemand die ik ken en op fb heb, reageert echt onder elk Covid nieuwsbericht zó sceptisch. Gaat het over dat kinderen Long-Covid hebben, zegt ze; ‘lekker reclame maken voor het vaccin bij kinderen’. Wtf?!
Ik had iemand op Facebook die haar vaccinatie-uitnodiging retour afzender heeft gestuurd en de tekst ‘ik ben geen proefkonijn’ erop heeft geschreven Heb haar nu verwijderd, ik kan zulke mensen en zulke domheid niet aan.
Alsof ze dan bij het retourontvangen denken: aii ja nee oke. Goed punt echt bedankt voor je feedback. Dat gaat toch rechtstreeks de shredder in en daar doe je dan de moeite voor om zoiets erop te schrijven
Moet je bij je 2e prik ook je uitnodiging meenemen? Ik ben een sloddervos en kan nergens mijn uitnodiging vinden, alleen het bewijs van mijn eerste prik. Kut zooi
Heb je een afspraak gemaakt o.b.v medische indicatie? Of omdat je geboortejaar aan de beurt was?
Ik moest de bevestiging op de mail/sms laten zien. Was dat niet bij jou de eerste keer?
Maar diegene heeft wel een StaTeMEnT Gemaakt!1!!!
Ik zag ook iemand op insta stories die de uitnodiging in de prullenbak had gegooid. Ik moet dan stiekem alleen maar heel hard lachen dat iemand zo trots kan zijn op zoiets doms.
Ik heb morgen mn 1e prik afspraak, hoop niet dat het veel bijwerkingen heeft in de zin van pijnlijke arm en koortsig worden, want ik heb deze week vakantie
Hahahaha wat een Dodo.
Nee ik heb hem vanuit mijn werkgever.
@Zompig Ik heb wel smsjes met de afspraakbevestiging!
Maar ik heb inmiddels gelukkig mijn uitnodiging terug gevonden in een oude tas
Je mag grzondheidstechnish gezien prima Pfizer na AZ. Geeft zefls wat betere bescherming. Of dat van RIVM ook mag moet je even nagaan
Ik ben nu al strategie aan het bepalen voor straks (1993); bellen of online afspraak maken? Keuzestress aah.
Ik ga online kijken en dan met die drie opties voor mn neus bellen
Goede. Ga ik ook doen zo denk ik! 11.30?
Oh ja, ga ik toch ook nog eens vragen. Toen ik de GGD en het RIVM sprak waren ze daar volgens mij niet zo happig op (zeiden gelijk dat ik echt weer az moest), maar kan het altijd nog proberen.
Pfoe, het voelt alsof Pfizer hoogstpersoonlijk over mijn arm heen is gereden Spierpijn!
Mijn vriend gaat zo bellen of er eerder plek is, hij mocht al 7 dagen geleden inplannen maar eerste mogelijkheid was toen 30 juni. Terwijl ik gisteren 3 opties kreeg voor 25 juni. Hoop het, dan kan ik hem na 3 jaar samenzijn ook voorstellen aan de buitenlandse fam. (Los van de incidentele bruiloft of begrafenis in die 3 jaar)
10:00 uur!
Als ik online kijk is 28 juni de eerst mogelijke datum hier in de omgeving, dus ik ga toch maar een belletje wagen.
1993 mag vanaf 10.00 uur een afspraak maken!