Caronatopic #11

Haha ik herken de struggle. Maar je schijnt een sms en mail te krijgen! Ik twijfel nu of ik mijn mailadres wel goed heb ingevuld. Error.

1 like

Hahaha ja ik ken mezelf en weet dan dat ik daar helemaal om ga zitten stressen. En zal niet de eerste keer zijn dat iemand toch alsnog mijn e-mail fout heeft genoteerd.

Dan maak je toch even een makkelijk 2e mailadres aan?

Ik ben 24 juni aan de beurt. Ik ben er echt een beetje emotioneel van, ik heb hier zo enorm naar uit gekeken!!

7 likes

Ik ben volgend weekend aan de beurt, wat een feest! Nu ben ik heel bang om in de tussentijd corona op te lopen maar gelukkig is die kans inmiddels best klein :sweat_smile:

3 likes

Ik heb de bevestiging per mail!

Belpoging 1: nee mevrouw u bent te vroeg
Belpoging 2: medewerker hangt per ongeluk op
Belpoging 3: nu bezig

:sweat_smile:

6 likes

Ik moest zelfs alles wat die vrouw vertelde herhalen :’) Ze zei eerst ook dat ik de afspraken moest opschrijven en toen ging ze het testen: ‘wanneer is uw afspraak mevrouw?’. 12 juni. ‘En hoe laat is uw afspraak mevrouw’. 10 uur. OkĂ©.

Misschien dacht ze dat ze iemand uit 1970 aan de telefoon had.

27 likes

Kun je nu ook al kiezen voor het janssen vaccin aan de telefoon? Vanaf 21 juni zijn daar vaccins van over toch? Maar gaat het dan om een afspraak na 21 juni of bellen na 21 juni?

Fijn! Maar hoe werkt dit dan? Bel je naar de vaccinatielijn en kies je dan voor afspraak verplaatsen (oid) in dat keuzemenu? Ik zou ook wel eerder willen, kan ‘pas’ begin juli, maar iets houdt me tegen haha. Misschien voelt het wat ongemakkelijk om te ‘zeuren’ ofzo
 Niet dat ik vind dat de mensen die vervroegen zeuren, maar voor mezelf meer.

1 like

Ik heb ook een afspraak! De eerste over 3 weken. Kon niet eerder. Maar alsnog blij dat de prik in zicht is.

Jaaa 17 juni al de eerste. Moet er een uur voor rijden but don’t care ik ben heel gelukkig

4 likes

Ik heb de bevestiging :sparkles: ik kan gewoon lopend er heen, zo chill haha!

6 likes

Je mag toch nog steeds maar 4 mensen op bezoek hebben per dag? Ik voel me haast stom dat ik me hieraan probeer te houden met het plannen van een feestje omdat zo ongeveer iedereen om me heen die regel totaal vergeten lijkt te zijn de laatste tijd? Zit me haast af te vragen of ik een of andere versoepeling heb gemist

Nouja ik denk echt dat ze niet anders horen. Dus ik denk dat je best kan zeggen dat je benieuwd was of er misschien eerder al een plek is/je bereid bent wat verder te reizen en het online natuurlijk gewoon op basis van je postcode hebt gedaan. Daarbij worden ze ook gewoon betaald voor het maken van een afspraak voor mensen dus ach, als ze het vervelend vinden kunnen ze maar beter ander werk zoeken denk ik dan

Ik heb ook een afspraak staan maar bel misschien na het weekend wel even om te kijken of er eerder al een plekje vrij is op evt wat meer afstand dan waar ik nu gepland sta.

5 likes

Ja! Je krijgt een keuzemenu met afspraak verplaatsen/annuleren of afspraak inplannen. Als je optie 1 kiest kun je dus gewoon aangeven dat je wilt weten of het verplaatst kan worden. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam, dat hoor ik ook van iedereen.

Denk ook dat dit plekken zijn die vervallen/geannuleerd zijn dus als die eerder opgevuld kunnen worden is dat alleen maar positief.

4 likes

Ik heb een afspraak voor een halfuurtje met de trein verder. Helemaal blij want dan ben ik in juli helemaal gevaccineerd (inclusief 2e prik) :tada::tada:

Alleen nog geen bevestiging😱 nu ben ij zenuwachtig. Achja anders morgen even bellen.

3 likes

Plannen ging helemaal mis bij mij, maaar het is gelukt. 30 juni. Ben helemaal zenuwachtig (want prik) en euforisch (want prik).
Voor het begin van het volgende schooljaar volledig gevaccineerd :innocent:

22 likes

Klopt! Volgens mij is iedereen dit inderdaad vergeten maar hier staat het:

Kort overzicht coronamaatregelen | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl.

@Mango bij mij en de mensen om me heen duurde het een paar uur voor de bevestiging kwam. Komt vast goed dus!

1 like

Ze hebben je DigiD dus ze zien je voor en achternaam ook uitgeschreven staan. Als ze goed kunnen overtypen moet het dus goed komen!

Ik heb ook m’n afspraken gemaakt voor Urk ook zodat ik al de 18e kan en dan de tweede gewoon hier in de buurt op een later tijdstip hahaha

1 like

& @Ohappyday ; ik denk ook niet dat we hier 100% vanaf komen en wij zijn misschien wel volledig gevaccineerd (ook niet allemaal in juli natuurlijk), maar in andere landen wellicht nog niet waardoor er nu meer mutaties zijn dan wanneer de wereldwijde vaccinatiegraad hoger ligt, denk ik. We zijn zeker al heel ver met vaccineren, maar ik denk dat de vakanties nu net een paar weken/maanden te vroeg zijn.

2 likes