Caronatopic #11

Ik ook hahaha!! Ik kan niet wachten

2 likes

Ohhh yesss 1992 afspraak staat :partying_face:

3 likes

Wtf, ik mag gewoon vanavond?!?!?!?! Ik belde, en er was voor morgen net een plekkie geannuleerd. Dus toen was ik al van wow dit is geniaal. Toen was die plek toch net weer vergeven en zag hij een plek voor vanavond. Dus dit is echt het beste evenement van het jaar :scream: :scream: :scream: :scream:

86 likes

Ja dat zei ik omdat dat meisje dat zei. Ik zou het ook niet aanraden haha.

Maar volgens mij is het niet zo heel druk op die lijn want door de dalende besmettingen ligt het hele Coronabedrijf op zā€™n gat en wordt iedereen dus ingezet op de vaccinatielijn (ik heb er ook gewerkt en krijg nog steeds mailtjes ervan haha).

3 likes

Die van mij ook! 28e al, krijg alleen de bevestiging maar niet per mailā€¦ duurt dat bij jullie ook langer? Anders bel ik maandag wel even.

Heb jij al een bevestiging per sms en mail gekregen? Ik vind daarop wachten nu haast spannender dan het plannen haha. Bij mijn vriend duurde dat drie kwartier maar aaaaargh

Heb 'm ook nog niet!

Bij mij duurde dat 3 kwartier

1 like

Die bevestiging duurt bij mij vaak een paar uur voordat die binnenkomt.

Ja duurde een paar uur zelfs. Kreeg later ook nog een smsā€™je.

Yes afspraak gemaakt voor de 25e en dan 30 juli de tweede. Kon ook al aanstaande woensdag of donderdag maar toch gekozen voor volgende week. Sowieso zou het lastig worden met werkafspraken. Verder ben ik bang voor prikken en bang om ziek te worden. Dan kies ik liever een dag die ik nog zelf kan inplannen met werk en daarna weekend, zorgt hoop ik voor minder stress

Ow en lekker dichtbij hier, zou zo op de fiets kunnen. Vraag is of ik dat durf en dat ik niet denk van mijn stokje te gaan

2 likes

Onze twitterdame zegt dat 1993 niet vandaag gaat! Voor anderen die zich dit afvroegen.

Nee nog niet! Maar dat vind ik niet zo spannend haha, ben vooral blij dat de afspraak staat.

2 likes

Oef, dan hoop ik dat ik 'm wel op tijd krijgā€¦ 6 uur countdown

Thanks, stelt me weer gerust haha!

Moet je aan de telefoon je e-mailadres doorgeven om een bevestigingsmail te ontvangen? Mijne is voor- en achternaam en dat is heel lang en gaat vrijwel altijd fout dus durf denk ik dat risico niet te nemen, ben dan heel de tijd bang dat die bevestiging niet binnenkomt ofzo.

1 like

Als het goed is hebben ze je e-mailadres al. Dat is denk ik gekoppeld aan je DigiD en je hoeft het alleen te bevestigen.

2 likes

Ja dat moet. Hij wordt wel na het maken van de afspraak nog een keer met je doorgenomen en je kan rustig spellen/doorgeven duidelijk maken wat het is! Ik vraag ook altijd voor de zekerheid of mensen het kunnen spellen. Ze kunnen ook de exacte spelling van je voor en achternaam zien, als dat helpt!

2 likes

Nee je email hebben ze alleen als je al in het afsprakensysteem staat! Dus eerder getest/gevaccineerd bent

2 likes

Ooh excuses!

2 likes