Caronatopic #11

M’n vriend heeft net Janssen gehad! Hij is van 1995 maar er was een batch over dus mocht hij die halen!

27 likes

Ik hoop zó dat GB last heeft van de remmende voorsprong en dat dit scenario niet naar Nederland komt. Zij hebben zo snel mogelijk iedereen één prik AZ gegeven, wat toch minder effectief lijkt tegen andere varianten. Ik hoop dat het Nederlandse beleid (zo goed als iedereen Pfizer/moderna en meteen planning prik 2 ongeacht welk vaccin) de verschillende varianten zoveel mogelijk buiten de deur houdt.
GB ging nu met een rotgang de risico groepen een tweede prik geven las ik.

3 likes

Ik had gisteren m’n afspraak voor 23-6 gepland maar vandaag nog eens gebeld en nu kan ik morgen al terecht! Bijna tegelijkertijd met m’n vriend in onze eigen stad ook dus perfect! :+1:

11 likes

Nou 1992 mag een afspraak maken vanaf 10.00

26 likes

Ik wilde net gaan wandelen, zodat ik voor half 12 terug ben, maar ik ben blij dat ik dit op tijd zie nu.

3 likes

Omg ik ben dan gewoon morgen aan de beurt waaaaaaaah

10 likes

Wow zo snel, waar kon je zo snel?

Oh sorry ik bedoel dat ik morgen een afspraak mag maken :grimacing::yum:

3 likes

Ik heb een collega en zij heeft gebeld, waardoor haar man en zijzelf vandaag kunnen ipv over 2 weken. Ze hadden wel al online een afspraak voor over 2 weken en hebben gebeld of er een plek vrij was gekomen. In Zuid-Holland is dit.

Ik ben echt heel blij dat je dit hebt gepost want ik durfde niet te bellen. Maar als het goed is (wacht nog op de bevestigingsmail) kan ik vandaag al terecht in plaats van eind juni!

3 likes

Ik kan er gewoon niet over uit hoe dom ik het vind van de GGD dat ze het zichzelf zó onnodig moeilijk maken waardoor iedereen gaat bellen en nog meer extra werkdruk creëert. Zorg er gewoon voor dat je alle opties te zien krijgt in het systeem en dat je later ook nog online kunt wijzigen mocht er een plekje vrijkomen. Iemand noemde hier eerder dat je elke dag mag bellen, maar ik zou echt not amused zijn als mensen mij elke dag gaan bellen of er toch niet eerder een plekje vrij is.

15 likes

1992 het kan NU al!

6 likes

Aan de telefoon nog niet :triumph::triumph:

Ik heb net mijn eerste shot Pfizer gehad! Heb nu wel een raar gloei-oor, maar hoop dat dat gewoon door spanning is.
Heb naaldenangst en ben hypochonder dus nu super alert waar ik mogelijk allemaal last van zou kunnen krijgen. Maar goed, volgens mij heeft lang niet iedereen bijwerkingen (vooral bang voor koorts) dus hoop dat het mij ook gespaard blijft.

16 likes

Jaaa dankje voor deze tip!!

Dat was ik! Haha. En net zelf ook gedaan. Vrijdag it is!

Tip: mocht urk ver zijn, kan je je tweede afspraak ook in de buurt inplannen (even bellen). Dan is er vaak gewoon plek.

1 like

1992, gelijk gekeken en word vanmiddag gevaccineerd!

28 likes

Zo snel! Is dit in een grotere stad of juist een dorp

Den Haag (ik denk dat iemand heeft afgezegd. Wat een geluk, half juli tweede vaccin dus kan dan deze zomer nog naar familie in het buitenland. Kan echt wel huilen :blush:)

17 likes

Wat een mazzel! Ik kon niet eerder terecht dan 22 juni, en dan in Rijswijk. Ook met bellen niet

1 like