Caronatopic #11

Ik ben zelf gevaccineerd met Janssen en mijn hele gezin heeft corona gehad terwijl ik tussen ze in leefde en iedereen verzorgde en zelf niks heb gehad. Ik ben erg blij met mijn Janssen :wink:. N=1 natuurlijk, maar ik ben een risico groep dus ik had wel even angst.

6 likes

Helaas niet Limburg was leuk geweest. Ik zit ergens in de randstad :stuck_out_tongue:

tijdstippen maakte mij niet veel uit. Ik wil gewoon dat vaccin. Met werk kan ik toch wel even uurtje weg e.d.

2 likes

Als je besmet kan raken en ziek kan worden, ben je dus niet immuun.

Het vaccin zorgt er niet voor dat 100% van de mensen helemaal immuun is

Blijkbaar is 0.32% van de gevaccineerden niet immuun in de populatie van @Penny_Lane ā€™s brob

3 likes

Vanaf 30 juni mag elk evenement doorgaan, op voorwaarde van toegangstesten Vanaf 30 juni mag elk evenement doorgaan, op voorwaarde van toegangstesten | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

Omg dit voelt echt als een andere dimensie

15 likes

Krijg er stress van. Had zo gerekend op festivals volgend jaar, dat ik 't nu ff lastig vind maar wel fijn. Want werken op lowlands :tada::tada:

6 likes

Ik krijg gelijk weer keuzestress, weekenden vrij vragen, kaartjes kopen, etc :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

5 likes

7 likes

Ik wil dolgraag maar heb tegen die tijd misschien nog niet eens 1 vaccinatie gehad dus wacht nog maar even, al vind ik het wel heeeel moeilijk en stom en kan niet wachten, maar durf niet goed.

Ik lees net op de twitter van Kirsten dat 1992 morgenochtend aan de beurt is https://twitter.com/rinekek/status/1403352908452749318

Ik zit morgenochtend om 11:30 klaar om een afspraak te maken

8 likes

Hmm ja dan zal het wel net pech zijn helaas

1 like

Na mā€™n vaccinatie van maandag gisteravond ineens last van een drukkend gevoel op mā€™n borst. Meteen paniekmodus aan haha, maar net de huisarts gebeld en die zei dat het vaker voorkomt na vaccinaties en dat ik het even aan moet kijken en het waarschijnlijk morgen of overmorgen wel over is (verder nergens meer last van). Ik hoop het maar haha, zo niet chill

Ja, denken wij ook.
Ze is nauwelijks ziek geweest gelukkig.

Dat scheelt, hopelijk iedereen die het nu mild krijgt :relaxed:

1 like

De meest gestelde vraag waar niemand een antwoord op heeft

27 likes

Woow door te bellen? Bij mij was 26/6 nog steeds het snelst toen ik belde

Oh dat ga ik even opzoeken, bedankt voor de tip!

1 like

Ja, toen ik belde om een afspraak te maken was 28 juni zelfs het vroegst mogelijke. Dus vanochtend nog 1 x geprobeerd en wat locaties die voor ons makkelijk te bereiken met auto genoemd en geluk gehad. Er zijn altijd mensen die afzeggen en verzetten, je moet net geluk hebben dat je op dat moment kijkt. GGD medewerker was erg behulpzaam!

Edit: even wat anders. Ik zit die gezondheidsverklaring in te vullen, met erge allergische reactie bedoelen ze toch echt reactie waar een epipen voor nodig was? Ik heb nl op bepaalde medicijnen etc wel dat mijn keel dikker wordt, en bij andere dingen benauwd, neus dicht hooikoorts maar niet dat ik gereanimeerd moet worden ofzo. Gewoon mn allergiemedicatie nemen en wat kuchen en rustig aan doen. Dus gewoon nee invullen gok ik?

1 like

Dan antwoordt ze vast met een cryptische rebus waar je nog niks wijzer van wordt

12 likes

Zag ik er net al ergens tussen staan met de reactie ā€˜BronnEnā€™ ofzo

image

3 likes

Ik heb de 29ste een afspraak staan voor de eerste vaccinatie. Ben er echt benauwd voor, maar dat heb ik sws met medicatie en/of ziekenhuisdingenšŸ¤” Ik had even niet verwacht dat dit zo ā€˜snelā€™ zou gaan. Haha, ik dacht het duurt nog wel eventjes

1 like