Hahaha huh, dat lijkt me niet juist. Ik zou nog een keer bellen en hopen dat je iemand anders eraan krijgt. Of online!
Het was even een gedoe: eerste poging was ik dus te vroeg want toen kon het nog niet met het systeem. Tweede poging werd de verbinding verbroken. Maar uiteindelijk is het gelukt. In mijn eigen woonplaats, dus dat is wel fijn!
Ik belde net of het nog eerder kon, maar ik was met 22 juni al vroeg. De eerste optie die hij kreeg was 1 juli
29 juni hier
Wowwww bijna 92! Ik hoop dat ik morgen kan bellenš
Of vanavond al!! Ik ga duimen voor alle '92ers hier
Voor mensen die twijfelen om te bellen voor het vervroegen van de afspraak: bij mij was ze erg vriendelijk en begreep ze heel goed dat ik eerder wilde. Helaas was het nog steeds de snelste optie maar toch fijn om te weten. Ze raadde zelfs aan elke dag te bellen voor het geval er een uitvaller is (grote locatie dus grote kans), maar dat ga ik niet doen.
Woei! Ik 30 juni en 4 aug
ik moet later nog een keer bellen want ik kom 8 augustus terug van vakantie en het systeem kan niet zo ver zeiden ze
Ik kan ook 22 juni al! Eerder dan mijn vriend die van de week heeft gebeld.
Haha ja al mijn jongere vriendinnen zijn eerder dan ik, ik heb toch iets verkeerd gedaan
Echt zelden zoiets saais gelezen als jullie vaccinatie data. We komen allemaal aan de beurt. Boeit mij nul wanneer jij aan de beurt bent. Maar blijkbaar vindt de rest dit heel leuk om te lezen?
ja ik vind dit oprecht heel erg leuk om te lezen
Ik vind het vooral ook leuk om te lezen hoe blij en enthousiast iedereen is!
Ze was bij mij ook heel vriendelijk aan de telefoon. Wel gek trouwens, blijkbaar moet je nu minimaal 8 weken wachten tussen besmetting en vaccinatie. Dat was eerst 4, online nog steeds 4 maar als je belt 8. Beetje bijzonder maarja.
Oh ik heb per ongeluk mijn afspraak op een boot gepland? (SS Rotterdam)
Ik vind het ook echt fantastisch om te lezen, net alsof we met zān allen een race uitlopen iām here for it
Ik vind het geweldig om te lezen. En informatief: kan ik beetje een inschatting maken van wat ik kan verwachten.
En: wie had vorig jaar nou verwacht dat we nu al zo aan de beurt zouden zijn? Ik niet hoor! Echt heel chill.
Denk dat mensen vooral blij zijn dat beetje het āeindeā in zicht is. (en natuurlijk is het niet echt het eind)
Ben er blij van dat iedereen graag wilt vaccineren
Of die hypocriete āja ik was in de stad en het was zoo drukā posts