Nog 3 jaar voor mij, 1994 komt u maar
ik vind het spannend.
Mijn vriend is geboren op Freddie’s sterfdag. Ik ben zo blij dat hij ook mag nu en ook wil!!
Ik was meteen aan de beurt, maar het systeem was nog niet klaar voor 1991
Is het iemand anders wel al gelukt?
Ik heb een afspraak gemaakt
Had gebeld trouwens met tablet ernaast om te kijken of daar een eerdere mogelijkheid was. Was hetzelfde dus via de telefoon gedaan.
Ik heb net online een afspraak gemaakt. Eerste over 2 weken
De laatste keer dat ik zo snel ergens heb ingelogd, was om kaartjes te kopen voor een concert. In ieder geval zijn de afspraken binnen. Kan niet wachten om te zien wat mijn X-Men mutanten superkrachten gaan zijn <3
Ik heb ook een afspraak, de 22e al!
Hoef er ook maar 1
De verbinding werd verbroken
Yes eerste de 28ste. Kon ook eerder maar dan zit ik in een weekendje weg met evt bijwerkingen
He kak, ben pas over drie weken!
Maar, ben voor mijn 30e verjaardag wel volledig gevaccineerd wohoo!
Het meisje wilde me eerst in Maastricht een afspraak laten maken, dat is vier uur met de trein voor mij haha
Vriendin zegt dat het systeem overloaded is? Props voor de ‘90s kids!
Ik mag de 17e al voor de eerste
Nog geen bevestiging trouwens
Ik zit ook met spanning te wachten of het gelukt is, de data komen me namelijk perfect uit
1991–> aanstaande maandag al. ik ben zo blij! Dame van de GGD was ook een topper.
Wooow snel!
Er was een gaatje in Amsterdam, ik moet er wel een beetje voor reizen. De tweede prik is 4 km van mijn huis.
30 juni en 5 augustus
Omg ik belde en toen zei ze dat alles voor de komende 2 maanden vol zit?? en toen noemde ze een stad 75 min rijden. ‘Ja we zijn inmiddels al bij 1991 hé dus iedereen wil nu’
Oke. Ik moest later nog eens bellen