Caronatopic #11

Den opportunist

1 like

Gaat dit aftellen ook door in het weekend?? I’m so excited!!

1 like

Het voelt echt als vorige week dat de jaren zestig aan de beurt waren, en nu gewoon al in de jaren negentig. Ik ben uit 1997 en dat is nu ineens zo dichtbij :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Local events zijn dingen die lokaal op de plek van de injectie gebeuren, dus in je bovenarm. Systemic events zijn eigenlijk meer gevolgen van de activiteit van je immuunsysteem in je lichaam in het algemeen. Koorts bijvoorbeeld gebeurt in je hele “systeem” dus dat is een systemisch effect. Denk dat het wel logisch is dat die wat vaker voor komen als de immuunresponsen wat sterker zijn bij de tweede dosis (want die zijn ook systemisch).

2 likes

Ze zegt net dat 1991 eraan komt hoor

Toch even gebeld nog om te kijken of het eerder kon. Ik was in mijn enthousiasme vergeten dat ik die week word geopereerd aan mijn voet en dus misschien niet zo mobiel ben. En nu kan ik volgende week donderdag al! Wat zijn die mensen bij de GGD ook echt ontzettend lief en geduldig zeg.

26 likes

Ik moet eigenlijk even buitenshuis wat dingen doen, maar ik ben bang dat dan bekend wordt gemaakt dat 1991 een afspraak kan inplannen…

1 like

Dan heb je later op de dag alleen maar meer opties!

1 like

Haha, ik wil bellen voor een afspraak, dus dan is dat niet van toepassing toch?

Maar goed, ik zal maar gewoon even de dingen gaan doen die ik vandaag moet doen.

1 like

En anders heb je je mobiel bij toch? Twitter meldingen aan en alles komt goed.

1 like

Ja, ik heb geen Twitter. Zou natuurlijk kunnen, maar ik moet zeggen dat ik liever thuis even rustig ervoor ga zitten. Maar komt goed!

1 like

Ja wel logisch! Pfizer levert veruit het meeste momenteel. Moderna heel weinig in vergelijk daarmee. Hier zie je dat:

Misschien kunnen we over paar weken een poll doen. Gok dat >80% dan Pfizer heeft gekregen :grin:

2 likes

Nou daar is de tweet van Hugo. Vanaf 11:30 mag ook 1991!

10 likes

3 likes

Nou malle Hugo van de Loonsche Duinen, op naar 1994 :raising_hand_woman:t3:

5 likes

Zoooo spannennnnnnnnnnd

2 likes

Ik heb een collega die haar afspraak verplaatst heeft naar een andere locatie omdat ze hoorde dat op locatie 1 alleen maar Moderna werd gegeven (en blijkbaar heeft ze liever Pfizer)
Ik ga zelf wel naar die locatie, dus ik ben heel benieuwd of het klopt…

Oh echt, dat zou me nu echt geen hol uitmaken haha (sowieso niet, alles is prima). Maar inderdaad wel vaker gelezen dat Moderna op bepaalde locaties meer geleverd wordt. Nou wordt een ingewikkelde poll dan 🥲

Eigenlijk hoop ik nu ook op 1992 vanavond. We gaan het zien.

9 likes

Kennen jullie dat gevoel nog dat je in de online wachtrij voor concerttickets staat. Zo voel ik me nu

13 likes