Ik weet niet of het kan, maar ik vind dat in dit soort gevallen toch echt de moeite bij de persoon die gevaccineerd wil worden mag liggen en niet bij de instantie.
Ja natuurlijk maar vroeg me gewoo af of het kon. Al besef ik me net dat t met bijwerken misschien niet al te handig is ook Maar vroeg t me af omdat je ook zo vaak leest dat mensen vet ver weg moeten bv.
Ja dat kan. Ik had mijn eerste in Zeeland en mijn tweede in Utrecht (was eerst nog niet open).
Maar dikke mensen niet want dat is hun eigen schuld.
Familie die dichtbij me staat stuurde me allemaal dingen door dat een vaccin (of in de buurt zijn van iemand met het vaccin) zorgt voor een onregelmatige cyclusā¦ Of ik iemand kende in mijn omgeving die het vaccin had gehad.
Denk dat die onregelmatige cycles eerder stress is van de mensen, die zich vooral druk maken over andermans keuzes. Ik heb een aantal in mān omgeving die pro vaccineren zijn, een aantal mensen die het nog niet weten en een aantal die anti vaccinatie zijn. Maar er geen enkele groep die zo hard roept als de anti. Zo zo zo zo vermoeiend. Ik snap gewoon niet waarom niet iedereen elkaar in zijn waarde kan laten, welke keus je ook neemt.
Gelukkig minder druk dan na Pasen bij de teststraat, sta nu wel in een voetgangersrij. Voelt als wachten op de wc bij een evenement in de Brabanthallen
Ik heb mijn eerste AstraZeneca prik via een zijweg van de GGD gekregen, op basis van een restant dat die dag over was gebleven (6 weken geleden). Nu wordt er natuurlijk geen AstraZeneca meer geprikt op de GGD locatie en ik had geen officiƫle tweede afspraak staan want dat zou wel goed komen zeiden ze. Niet wetende dat dit gedoe met AstraZeneca zou ontstaan Gelukkig hebben ze me verzekerd dat het goed komt maar zag de bui al hangen
Zou er om deze reden (dus dat willekeurige mensen een vaccinatie krijgen als het over was) ook zijn dat ze het niet meer precies bij (kunnen) houden hoeveel vaccinaties er al zijn gedaan?
Want zo snap ik ook wel weer dat het administratief lastig is om nu soepel te laten verlopen dat jij een tweede vaccin krijgtā¦ Of iig een uitnodiging?
Mijn eerste vaccinatie is wel geregistreerd zoals bij elke andere vaccinatie, ook tellen ze het aantal vaccinaties dat is geleverd aan de GGD locaties en verrekenen ze dat met een spillage van 1% (al komt het echt nauwelijks voor). Mijn vaccinatie en die van andere medewerkers zijn dus wel meegeteld in de uiteindelijke cijfers!
YES! Allebei mijn ouders gevaccineerd
Ik kan ook echt niet wachten tot curevac met een onderzoeksresultaat komt (en ik weet of ik placebo heb of niet).
Hoeveel mensen hebben daar aan mee gedaan, want dan kunnen de vaccinatie cijfers ook ineens goed stijgen toch? Of zijn die al meegenomenā¦ Ik zoek naar strohalmpjes
Hmm in NL geloof ik maar 2000 ofzo, waarvan de helft placebo. Maar weet ik niet 100 procent zeker!
Misschien je moeder even met de huisarts laten bellen? Ik merk dat een aantal moeders van vriendinnen in mijn omgeving ook angst hebben en de meeste bellen de huisarts. Mijn moeder had vragen omdat ze een keer een allergische reactie van een vaccin heeft gehad en de huisarts heeft toen 10 min telefonisch consult met haar ingepland
Haha ja dat dacht ik ook hoor! In mijn moeders geval snapte ik het nog omdat het ook bij het AZ informatie formulier stond dat als je een keer een allergische reactie had gehad je contact moest opnemen.
Voor de huisartsen is het inderdaad extra belasting alleen eigenwijze boomers die niet komen opdagen is on the long run ook weer extra belasting. En vragen kan altijd!
In welke uitzending was dat?
Omg dat besmettingsaantal
Ik hoop dat dat inclusief de missenden van gisteren wasā¦ gisteren was er een storing.
Ik merk dat ik een beetje prikangst begin te ontwikkelen. Ik ben nooit bang voor naalden geweest, heb verschillende piercings bijvoorbeeld, en vond bloed prikken altijd wel prima. Maar ik heb echt al jaren geen prik in de vorm van inenting gehad en merk dat ik nu een beetje misselijk word als ik eraan denk? Word ook heel ongemakkelijk van al die fotoās bij nieuwsberichten van naalden die in armen gestoken worden.
Anyhow, hoe dealen mensen hiermee