Caronatopic #10

Huisartsenpraktijk Amsterdam West

Heeft vaccins beschikbaar

Nolensstraat 358D,
1067 KP Amsterdam

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

4 likes

Ik kijk uit naar 3 juni dan krijg ik eindelijk mn 2e :heart_eyes:!
Duurde echt een eeuwigheid was in maart al gevaccineerd. Ben die mondkapjes (ffp2) dragen op t werk ook spuugzat maar denk dat dat nog wel een kwestie van jaren? Is voordat dat niet meer hoeftā€¦

3 likes

Iemand die ik ken heeft op (naar eigen zeggen) 3 m afstand gewerkt van iemand die met een thuistest positief heeft getest, en twijfelt nu of ze zich moet laten testenā€¦ klopt het dat het antwoord ja is? Ik zie alleen in de RIVM richtlijnen staan dat het moet als je binnen 1.5 m van die persoon bent geweest maar toch heb ik het gevoel dat het wel moet haha

1 like

Nee, pas als diegene evt klachten krijgt.
Richtlijn is in quarantaine, direct testen en daarna testen op dag 5 als je minstens 15 min binnen 1,5 meter bent geweest van iemand die corona heeft. En dan ook alleen als je diegene binnen 2 dagen voordat de klachten van de positief geteste begonnen hebt gezien.

1 like

@Bill ik reageerde op een post die inmiddels weg is
Ook zonder klachten moet je in quarantaine als je een nauw contact bent. En nauw contact is dus binnen 1,5 meter voor minstens 15 minuten. Overige contacten (dus niet binnen 1,5 meter of korter dan 15 minuten) hoeven niet in quarantaine, pas als ze zelf klachten krijgen.

1 like

Ja ik had hem verwijderd want ik had je post verkeerd gelezen. Dankjewel!

1 like

Huisartsenpraktijk HUTSSS
Willem Tellstraat 17,
8182ET Epe

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

3 likes

Haha vette naam voor een huisartsenpraktijk

34 likes

Nee is een geintje van mij ze heten gewoon Hut

42 likes

De notificaties doen het trouwens wel bij mij als ik de site niet open heb!

Huisartspraktijk Ecury

Heeft vaccins beschikbaar

Gasthuisstraat 13a,
4661 JE Halsteren

Niet bellen!

1 like

Halsteren
Horssen

Ik bespeur een paardenthema van ongelukkige meervoudsvormen maar gelukkig gevaccineerde mensen. :smiley:

12 likes

Ze is een overig contact >15min op >1,5m afstand. Dan hoeft degene niet in quarantaine, maar wel 5x 24 uur na het laatste contact zich laten testen. Als degene klachten krijgt dan eerder testen natuurlijk.

1 like

Willem Tellstraat 17,
8182ET Epe

Niet bellen!

De notificaties werken tip voor iedereen

1 like

Moet je om de notificatie te zien wel bezig zijn in je browser? Ik had net mn browser op de achtergrond en was bezig in ā€˜n ander programma, dat zou wel verklaren waarom ik de push niet kreeg :slight_smile: fijn dat het werkt!

Op het nieuws mensen in India die hun geliefden hebben moeten cremeren omdat ze aan Corona zijn gestorven en de boodschap dat lichamen zelfs in de rivier gegooid moeten worden omdat crematie duur is en risicovol. Dat het moeilijk is om dieren dan aan de lichamen te zien vreten. En dan hebben we in dit land goddomme volgevreten westerlingen die niet willen vaccineren want vrijheid/ongegronde vruchtbaarheidszorgen/lange termijngevolgen onbekend blabla.

Om van te kotsen.

24 likes

Wow ik kan morgen via mā€™n werk gevaccineerd worden?? Vermoed dat ze wat over hebben dat ze bij mij aanbeland zijn. Hoop dat ik morgenochtend van curevac kan horen of ik daar een placebo heb gehad of niet, zou zonde zijn als ik het anders moet missen.

39 likes

:frowning: Hier kan ik de notificaties niet aanzetten op de een of andere manier.

1 like

Mag ik zeikenā€¦ als ik echt zeik mogen jullie me best terugfluitenā€¦

Samenvatting

Over 2 weken start ik weer na zwangerschapsverlof en tot mijn verlof heb ik vanaf sept tot eind januari 90% thuisgewerkt. Nu willen collegaā€™s schijnbaar weer dat we met een minimale bezetting van 4 op kantoor zijn. En de vakanties komen er aan. Eindstand; ik zit 2 keer per week op kantoor. Een deel van de collegaā€™s is al ingeĆ«nt of krijgt de oproep.
Sommigen werken alsnog de hele week thuis, anderen maar 1 keer pw op kantoor en een paar volledig op kantoor (dit is eigen keus).

Ik heb al aangegeven toen ik mijn rooster zag dat ik graag wat meer thuis werk, maar er zijn 4 dagen aangepast. Van de 37 werkdagen tot eind aug, werk ik de helft ongeveer thuisā€¦ maar toch zit t me niet lekker

2 likes

Ik snap je helemaal. Wij moeten al ruim een maand allemaal op kantoor werken.

1 like

Het moet wel evenredig verdeeld zijn, vind ik. Dus de anderen wat meer op werk en jij minder op werk.

1 like