Caronatopic #10

de instapagina Cheapnordichouses is mijn favo inderdaad.

3 likes

Door alle aura dingen krijg ik weer eens Herman in m’n hoofd

4 likes

Als de AustraliĂ«rs zo laks blijven met hun vaccinaties halen wel
 :confused: Ik vind het wel echt bijzonder dat zelfs met die strenge inreisbeperkingen, verplichte hotelquarantaine en een compleet inreisverbod voor reizigers uit India de Indiase variant daar toch heeft kunnen komen. Best knap van zo’n virus.

3 likes

Maken jullie je zorgen over de vaccinatiebereidheid en de groepsimmuniteit? Ik kan me er wel druk om maken dat straks misschien blijkt dat iedereen een prik heeft kunnen halen maar er teveel geweigerd hebben en het niet genoeg blijkt te zijn. Beetje wat je nu ook in de VS ziet, waar er ook staten zijn met maar 40% aan vaccinaties. Wat gaan ze dan in vredesnaam doen?

Ja ik zat daar net over na te denken nav de vraag hoe 't er volgend jaar uit ZIET. Ik zit best wel in een vaccinatie bubbel, maar echt benieuwd op hoeveel gezette prikken we staan als iedereen een kans gehad heeft (kan daarnaast ook weer iemand die al twee uitnodigingen weggegooid, terwijl als die corona krijgt het waarschijnlijk einde oefening is :confused:)

1 like

Ik heb vandaag m’n vierde uitnodiging voor vaccinatie gekregen :joy: Echt kon ik ze maar aan iemand anders geven, dit slaat nergens op

4 likes

Straks kan je nog kwartetten:

Mag ik van jou van ‘Hoge risicogroepen’ uitnodiging 5 mei 2020?
Nee, die heb ik niet.
Mag ik dan van ‘huisartsen uitnodiging’ i.v.m. morbide obsesitas?
Ja.

‘Ik heb de 4 kaarten ’ leeftijdscategorie jaren 60’. Kwartet!

35 likes

Bij m’n vriend op z’n werk heeft vandaag een collega ontslag genomen omdat ze ‘op intellectueel niveau niet op hetzelfde niveau zat als haar collega’s’

‘De komende 2-10jr wil ze nog veel tijd doorbrengen met familie en vrienden die gevaccineerd zijn’

Ik dacht huh maar dat is omdat ze er van overtuigd is dat zij binnen die tijd zullen overlijden. Eigenlijk te triest om grappig te zijn maar wij hebben er even flink om gelachen

20 likes

Een beetje wel. Maar moet zeggen dat het me soms echt meevalt, bv mensen online die best schijt hebben aan de maatregelen, dus waarvan ik dacht nou die gaan echt geen prik halen en die het dan toch doen. Of iemand die ik ken die heel erg angst heeft voor alles wat medisch is, dus waarvan ik dacht dat die het niet zou doen uit erge angst, die het dan ook wel doet.

Denk dat het wel echt zou helpen als je als gevaccineerde meer mag. Ken best wat mensen die het eigenlijk niet willen, maar het wel doen als blijkt dat je alleen zo kan reizen etc.

1 like

Hier thuis zitten we aan de derde coronatest in twee maanden tijd :roll_eyes: vanwege klachten, niet omdat we per se reden hebben om Corona te vermoeden trouwens. We kunnen het echt alleen van mijn vriends werk of de kinderopvang hebben (juist door die contacten zijn we verder heel streng en voorzichtig), maar ja, daar noem je net twee potentiële besmettingshaarden :cry: dus hopen maar weer op een snelle negatieve uitslag.

Mooi dan lig ik 19 juni al voor de deur :sweat_smile:

1 like
Huisartsenpraktijk Gerrits

Heeft vaccins beschikbaar

Hertenkamp 1,
6631CB Horssen

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

3 likes

Ik zie nu bij prullenbakvaccin.nl een knop staan ‘Pushnotificatie ontvangen’. Ik heb het aangeklikt (in de browser op mn laptop), ben benieuwd of het werkt! Ik heb het steeds open staan maar ben bang dat ik dan toch te laat kijk ofzo en ik dan mijn kans voorbij zie gaan
 The real FOMO.

2 likes

Ticketswap 2021 stijl

9 likes

Leuk geprobeerd, werkte niet :joy: Maar er is er een in Eerbeek!

Huisartsenpraktijk Bouman -locatie Pater Dekker Huis

H.A. Lorentzstraat 20,
6961XL Eerbeek

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

1 like

H.A. Lorentzstraat 20,
6961XL Eerbeek

Niet bellen!

1 like

Watttt mn bestie zit daar nu op een vakantiepark in de buurt!! (gelijk geappt haha)

7 likes

T komt al dichterbij ipv alleen Rotterdam en omstreken. En inmiddels drie locaties binnen 20 km afstand

2 likes

Ik zit op kantoor te werken en een collega hier (echt een wappie ook) tegenover me zegt net:

Je moet je niet laten vaccineren, ken iemand die is overleden AAN het vaccin.
Hij kreeg 2 weken later een hartaanval
 ja echt door het vaccin.

Nou daar ging m’n pakje Capri-Sun, wat een wijf :sweat_smile:

18 likes

Huisartsenpraktijk Gerrits
Prikmoment: 16:30 - 16:40.
Hertenkamp 1,
6631CB Horssen
Niet bellen!

1 like