Caronatopic #10

Ik had dit wel eens met een reisvaccinatie! Het bleef maar bloeden, echt gek. Schijnbaar is er dan een bloedvaatje geraakt.

Duidelijk geen populaire locatie. :rofl:

1 like

Dat klinkt als een geweldig systeem!

2 likes

Hoef je bij CureVac ook maar 1 prik? Of heb je er 2 gehad in de trial?

2 likes

Huisartsenpraktijk Dikker
Heeft vaccins beschikbaar

Bankastraat 99,
2585 EJ Den Haag

Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar

Weer eentje! Zou het eigenlijk gewoon toeval zijn dat in het westen van NL veel over lijkt te zijn? Ik heb hier (midden) nog nooit wat gezien.

4 likes

Hah shoot hij is net te ver voor mij, jammer

1 like

Curevac is twee!

2 likes

Ahh ook net te ver :scream:

1 like

Ik heb antwoord van de GGD op mijn klacht (allergieën en anafylaxi maar niet naar de arts doorgestuurd)

———-

Als reactie op uw klacht kan ik u het volgende melden:

Uw klacht is besproken met mevrouw ********* (teamleider vaccinatie).
U had inderdaad via de arts gemoeten.
Uw klacht wordt (anoniem) meegenomen in de dagstart van de locaties dat men hier extra alert op moet zijn.
————

Netjes! Dit wilde ik, even alerter worden.

45 likes

Net mijn eerste corona vaccinatie gehad! :tada:
Moet wel een halfuur wachten (allergie en stollingsziekte) maar zooozoooo blij

30 likes

Deze is ook niet populair…

En @Honey Ahh shit :grimacing: voelt dan zo dichtbij maar net niet dichtbij genoeg haha

1 like

In het westen van het land wonen de meeste mensen, dus daar zitten ook meer huisartsenpraktijken en dus grotere kans dat er iets overblijft.

1 like

Inmiddels hadden mensen al een uur de tijd d’r voor, kei zonde als je dan dacht laat maar met die toen minuten

2 likes

Maar is dit dan een race tegen elkaar? De eerste 10 die aankomen, worden gevaccineerd?

Ja, omdat er staat er zijn minder dan 10 beschikbaar? Ik denk om toch een soort drempel op te werpen ofzo, dat er niet massaal naar die praktijk gereisd wordt, maar ja als iedereen denkt: ik red het niet in 10 min. of er zijn vast al mensen voor me, dan schiet het ook niet op haha.

1 like

Maar dat is toch allemaal heel omslachtig?

2 likes

Misschien… maar ik denk wel de enige manier om de vaccins die je over hebt op een dag, en anders weg moet gooien, kunt gebruiken. Er zijn natuurlijk ook praktijken die zelf mensen opbellen waarvan zij denken die kunnen ‘m goed gebruiken, maar die mensen zijn op een gegeven moment toch ook op :sweat_smile:

1 like

Ja, misschien, maar ik vind het wel interessant dat de 3 landen waarvan ik weet hoe ze het regelen met vrije plaatsen/overgebleven vaccins, het alle 3 anders doen. In België is er de QVAX-lijst, in Frankrijk kan iedereen een afspraak maken voor de dag erop (tijdslot) en jullie hebben die blauwe huisjes. En dan vind ik jullie regeling toch het omslachtigst :stuck_out_tongue: . Maar ik weet niet wat ze in Frankrijk doen als er bv. iemand niet komt opdagen.

Ik vraag me af hoe ze het in andere landen regelen.

3 likes

Ik werd gebeld door de huisarts en ze gaan eerder prikken met Astra! Dus 10 juni inpv 24 juni ben ik volledig gevaccineerd!

35 likes