Oh yes, 1969 mag ook, that’s me
Ga eerst de mensen van Curevac even bellen…
Oh yes, 1969 mag ook, that’s me
Ga eerst de mensen van Curevac even bellen…
Oeh ik word hier echt zo zenuwachtig/ongeduldig van haha, nog minder dan 20 jaar en ik mag ook!!
Zit iedereen uit omgeving Rotterdam klaar voor een prullenbakvaccin? Grote kans dat jullie vanmiddag weer kunnen!
Haha, nog even geduld.
En ik voel me zo oud hier… tussen al de jonkies haha
Heb de onderzoekers gebeld, en ze gaat zo na de lunch deblinderen en dan hoor ik het.
Heb al besloten dat mocht ik de echte hebben gehad ik het daarbij laat en niet voor deze ga. In juni verwachten ze inderdaad goedkeuring. En daarna krijg je dan een vaccinatiebewijs, ze zullen wel moeten omdat anders iedereen die dat wil uit het onderzoek gaat stappen.
M’n moeder is definitief naar de dark side . Ze wil zich niet laten vaccineren en doet nu ook uitspraken als “hoe banger je bent, hoe zieker je wordt”.
Ik had dat zaterdag. Had ook een hele leuke prik-medewerker. We waren het erover eens dat er eigenlijk een taartje hoorde bij het vaccineren en leuke muziek want het is ook een soort feestje.
Ik ga zo mn tweede prik halen, vind het wel een beetje spannend
Van der Valk in Assen heeft kamers die prive ee nstoomcabine en sauna hebben mocht je er even uit willen!
Ik volg het niet meer. Iemand die ik ken heeft gisteravond een instastory geplaatst met haar jarige vriendin. Stonden billen te shaken in de club en shotjes te drinken met de barman??? In Nederland? Loop ik achter? Zijn mensen illegaal?
Moraal van het verhaal: mensen zijn gek
In mijn woonplaats zijn meerdere illegale barretjes die in het weekend vol zitten, dus het zou mij niet verbazen dat dit in meerdere woonplaatsen zo is. Ik vroeg mij toen ik vrijdagavond naar huis fietste vanaf werk ook af waar alle jongeren in groepjes heenging, maar naar een illegaal feestje dus. Ik word echt verdrietig van mensen die zoveel schijt aan de maatregelen hebben
Zit erin! Ze prikte me keihard ofzo, er rolde echt een bloeddruppel uit, heel gek. Maarja nu ff 10 min wachten en dan weer terug naar school
Ja bij mij zit de tweede er ook in!
Yes, had het echte Curevac vaccin! Zo fijn om te weten. Komt niet echt als een verrassing omdat ik best veel bijwerkingen had, maar toch.
Blijf ook in het onderzoek nu.
Ik wil wel graag het vaccinatiebewijs en waar dat eerst wat vaag was ontkomen ze daar nu niet aan om te geven omdat anders veel mensen uit het onderzoek gaan stappen.
Focus ligt nu bij goedkeur van het vaccin in juni, en ergens eind juni/begin juli hopen ze bewijzen te kunnen geven. Ik ga pas half september op vakantie (als het goed is) en heb de tijd.
Mijn moeder is in november overleden (niet aan Corona overigens) en vind het fijn dat ik voor mijn vader dus al lang niet echt een groot gevaar ben geweest, hoewel we altijd afstand hebben gehouden en nu nog.
Frustrerend. M’n moeder is altijd al heel sceptisch (en alternatief) geweest, maar ze kwam nog wel met redelijke argumenten (dat ze er te weinig van kent en liever op veilig speelt, berichten van huisartsen en bv. ook een nobelprijswinnaar (Montagnier)) (die ook best moeilijk te weerleggen waren, omdat ik ook geen kenner ben en er meestal wel een kern van waarheid in zat). Nu heeft ze het over “intuïtie volgen”, chakra’s en angst, dus ik geef het op .
Afgelopen week zijn we 5 jaar verder gekomen met vaccineren, vorige week maandag 64/65 en nu 69/70. Als het in dit tempo doorgaat ben ik over 2wk aan de beurt. Zin in
Edit: oh wacht, ik wil te graag, over 3wk pas denk ik
Wooooow jongens die daling, lekker heurrr
En die zondag ervoor waren ook twee jaartallen aan de beurt, dus 8 jaartallen in 9 dagen
Edit: 10 dagen denk ik
Prullenbakvaccin:
Heeft vaccins beschikbaar
Drostenraai 33,
7914RT Noordscheschut
Niet bellen!
Ga enkel naar de praktijk als u daar binnen 10 minuten aanwezig kunt zijn. Er zijn minder dan 10 restvaccins beschikbaar
Ik heb een afspraak voor morgen !! Pfizer, halfuurtje rijden, via het systeem hier in Frankrijk dat iedereen nu een afspraak kan maken voor de dag erop (als er nog plaatsen zijn).