Caronatopic #10

Mijn vriend zegt officieel 9 juni maar de geruchten gaan dat het 5 juni al wordt. Maar geen idee welke horeca grapevine dat is.

1 like

Clubs enzo vallen toch onder overige horeca. Dus stap 5, 21 juli

Ik denk dat het dan over concertzalen gaat eigenlijk, net als vorig jaar! Ook aangezien de groepsgrootte max 8 mensen is. Maar zou wel heel fijn zijn, wellicht icm de toegangstesten…
@grace Oh ja ik probeerde dit dus op te zoeken nav de berichten over 9/5 juni. Ik interpreteerde het als horeca binnen open maar misschien bedoelen ze met uit eten weer open wel ‘normale’ uit eten tijden inderdaad.

Ja, ik weet ook echt niet waar ik dat vandaan heb. Dus dan zal ik het zelf bedacht hebben

2 likes

Nou, eindelijk afspraak kunnen maken, maar alsnog in een paar dorpen verderop en pas op 9 juni. Hoe krijgen jullie zo snel een afspraak? Maar wel blij dat ik nu een datum heb!

1 like

Ik ben zo benieuwd wanneer de sauna’s open kunnen, weet niet meer waar dat onder valt

1 like

Wanneer is er weer een persco?

Echt heel veel dingen boeien me geen reet, maar ik heb echt zo veel zin om een hele dag in m’n eentje naar een grote spa/sauna te gaan.

11 likes

Volgende week volgens mij

1 like

Sow maar dit! ik ga normaal in Aachen (want billiger), maar nu boeit het me 0 wat het gaat kosten.

2 likes

Ik had gisteren weer iemand die het na een jaar niet echt begrepen heeft. Al paar dagen flinke koorts met hoesten en kortademigheid. Kwam bij ons op de SEH want ging thuis niet meer. Hij en partner gaven aan “heel voorzichtig te zijn hoor”, toen ik doorvroeg naar mogelijk Corona contacten in de directe omgeving. Bij doorvragen gaf hij aan gisteren bij z’n schoonouders op bezoek te zijn geweest. Met al z’n klachten hè. Dan snap je het na een jaar nog steeds niet hè?

12 likes

Ja, het is echt ongelofelijk. Ik heb laatst nog meegemaakt dat iemand een hele uitvaart bijna niet door heeft laten gaan, omdat die persoon twee dagen voor de uitvaart op condoleance-bezoek kwam bij de nabestaanden, terwijl die zelf in afwachting was van een covid-test-uitslag!!! Hij belde de nabestaanden 's avonds dat de test positief was, had ie daar 's middags een half uur met hen aan de keukentafel gezeten. Echt zo fucking dom, je verzint het gewoon niet.

9 likes

Ik heb het in een nieuwsbericht van de nos zien staan. Er mocht ook binnen (?) geen alcohol geschonken worden.
Gevonden! bericht nos

1 like

100%! Al blijven alle clubs nog 3 jaar dicht de sauna mis ik het meest in heel mijn leven

3 likes

Haha ja echt, vooral omdat ik echt zo veel stress heb ervaren vorig jaar maart-april en nu weer de laatste vaccinatie-maanden, dan zou het toch zo heerlijk zijn om een dag daar te ontstressen.

Misschien kunnen ze eerst een maand open gaan voor enkel zorgpersoneel. :thumbsup:

15 likes

Ik ga dit weekend naar een heel betaalbare Airbnb met sauna in onze meest zuidelijke provincie :smirk::smirk: ik weet niet of dat ook al zou voldoen (een heel saunacomplex is natuurlijk wel anders) maar kan de link wel doorsturen!

3 likes

Ohhh ik zou dat iedereen echt zo gunnen. Op kosten van Rutte!

@Swelgje Dat alcoholverbod binnen klopt niet! Gelukkig. Zou echt raar zijn als je buiten wel mag drinken maar binnen niet… Tussen de gangen door je drankje buiten adten

2 likes

Nee ik zag ook onder het nieuwsbericht van de nos staan. Begreep al niet hoe ze dat wilden gaan doen. Gelukkig maar.

1 like

Zeg het voort! :smirk:

26 likes

Omg de eerste prik zit er in. Heel mooi en emotioneel moment is dit voor mij. Kreeg stiekem tranen van in m’n ogen. Zo veel mensen ook die aan het wachten waren. Wat een privilege is het ook om zulke goede gezondheidszorg te hebben in Nederland.

:heart:

61 likes