Oooohhhh gelukkig dat klinkt al beter. Voelt ze zich weer helemaal goed? Als in, alles voorbij na die 3 dagen?
Ja na 2 dagen was het eigenlijk al over, de koorts en het overgeven. De derde dag was ze nog wat futloos maar daarna weer prima!
Oh pfieuw gelukkig. Dan was het toch van het vaccin.
Aaah ja same, ook voedsel!
Thankssss, ik ga t onthouden
Weer eentje op insta in de stories die positief is getest en geen ideeeeee heeft hoe hij eraan komt. “Ik hield me netjes aan de regels!”
Sure pik, een paar dagen geleden deelde je nog een foto van een dagje weg met vrienden, lekker dicht op elkaar, arm in arm.
Een jeugdvriend is op de IC opgenomen sinds zaterdag en hij ligt sinds vandaag in coma. Corona. Ben enorm geschrokken.
Onze leeftijd: ligt tussen 25-30.
Het is echt Russian roulette mensen.
Positief denk ik haha
Haha oops, aangepast
Heftig zeg, sterkte!
Hoe is het met je vader? Hij is inmiddels gevaccineerd toch?
Mehhh wat ik hier zo kut aan vind is die impliciete houding dat het je zomaar overkomt en mensen er dus ook niet van leren waarschijnlijk. Echt cognitieve dissonantie die “geen idee hoe”
Dankjewel. Ja ben er echt niet goed van, zo erg voor hem en zijn gezin… heb vorig jaar in de Corona tijd een jong iemand verloren in mijn omgeving. Het is echt heel eng.
Ja mijn vader heeft vorige week eindelijk zijn eerste prik gehad. Gaat goed, was spannend ivm koorts krijgen of iets dergelijks; moesten hem van zijn arts goed in de gaten houden, maar hij heeft geen last van bijwerkingen gehad! Erg opgelucht.
Halverwege juni zijn tweede prik pas. Maar dit is al een stapje dichterbij natuurlijk. Maar echt gerust slapen kan ik over een maand pas denk ik. Lief dat je eraan denkt!
Oh wat erg. Is er sprake van een onderliggende ziekte? Wat heftig zeg op zo’n jonge leeftijd
Er staat een vraag op het gezondheidsformulier of je ooit een heftige reactie hebt gehad op iets, bijvoorbeeld medicatie of voeding. Ik had daar ja op ingevuld (ernstige astma door pollen). Toen werd ik na de eerste check doorgestuurd naar een meisje dat even controleerde waarom ik daar ja had ingevuld. N.a.v. mijn verhaal werd ik inderdaad naar de arts gestuurd. Hij vroeg me het verhaal nog een keer + vroeg ik of een epi-pen had (nee) en/of ik antihistamine gebruikte (ja). Hij vroeg ook nog of ik me zorgen maakte (nee) en toen kon ik de prik nemen. Hij registreerde mijn verhaal ook nog in een systeem en legde uit dat ik in de wachtruimte altijd een EHBO-er kon waarschuwen als ik me toch niet goed zou voelen na de vaccinatie. Het ging allemaal prima overigens.
Je bent dus wel ietsje meer tijd kwijt als je ergens ‘ja’ invult, en het kan zijn dat je 30 minuten moet wachten in plaats van 15, maar uiteindelijk ging het allemaal toch best vlot.
Ik had idd ook ja ergens, en gesprek met arts, en liggend geprikt uiteindelijk en mocht alleen geprikt worden als ik begeleiding mee had (suf want aan de telefoon hadden ze gezegd dat ik ondanks dat alleen moet komen, maar m’n man werd toevallig 5min voor mij geprikt dus die werd als begeleiding geaccepteerd haha).
Ik wacht al zoooo lang dus die 30 min kunnen me dan ook niks boeien!
Epipen heb ik altijd bij me.
Nog ff wachten…
PIZZA
Dit is toch echt next level randdebiel
Indiaas echtpaar omzeilt coronaregels en trouwt in vliegtuig
Een echtpaar uit India heeft een vliegtuig gecharterd om de coronaregels voor bruiloften te omzeilen. In hun thuisstaat Tamil Nadu mogen maximaal vijftig gasten de bruiloft bezoeken, maar in het gecharterde vliegtuig was plaats voor ruim 160 mensen. Op beelden is te zien dat het huwelijkspaar en hun gasten dicht op elkaar staan, zonder een mondkapje te dragen.
De verantwoordelijke luchtvaartmaatschappij overweegt stappen tegen het stel te nemen. Ook de luchtvaartautoriteit van India heeft een onderzoek ingesteld, melden Indiase media.
Oh my, ik word al claustrofobisch als ik dat drukke vliegtuig zie, Corona tijd of niet… lijkt me afschuwelijk
Heeft iemand heel toevallig een idee op welk punt in de versoepelingen horeca ook tot later open mag?
Kan het echt nergens vinden. Typisch wel weer dat er over het grote ondergeschoven kindje van deze pandemie, het nachtleven en de clubs, geen woord gerept word. Lekker uitzichtloos voor de clubeigenaren en hun publiek.
Volgens mij bij stap 5. Ik dacht dat bij stap 4 het tot 22 uur open mag? Maar dat kan ook uit de lucht gegrepen zijn
Ik krijg 0 hits als ik ‘horeca 22.00’ google helaas, enkel dingen van vorig jaar.