Caronatopic #10

Weten jullie nog die prikken tegen baarmoederhalskanker? Zou je een derde arm van uit je voorhoofd krijgen en allemaal andere rare shit, onvruchtbaar raken en alles. Boeide de overheid geen hol. Nu is er een vaccin waarbij 6 mensen van de 7 miljoen trombose kregen en ze zetten de boel stop. In een pandemie

15 likes

Die aan de statafel van Hugo en Mark; wassen, afstand, testen

2 likes

De banners die je niet ziet omdat de banner van rtl ervoor zit

1 like

Alle Janssen vaccins die we nu niet krijgen

1 like

Ik kijk op nos dus ik zie ze wel.

3 likes

Even iets positiefs, krijg de link niet gekopieerd dus maar even zo

7 likes

Als 't kan gaan we 28 april versoepelen

Als 't niet kan gaan we 28 april niet versoepelen

Goh đŸ„Č

18 likes

Ben benieuwd wat de voorwaarden zijn om op 28 april te versoepelen. Hangt het af van de positieve tests? Het r getal? Aantal bezette bedden op de ic?

1 like

Maar het einde is voor de twintigste keer in zicht! Positief blijven!

7 likes

Maar hebben ze niet geleerd van andere persco’s: ‘mogelijk’ en en ‘einde in zicht’ beter niet noemen.

5 likes

Hugo benoemde zojuist dat er voor de tweede prik van Astra al een oplossing was. Alleen, kom ik dat nergens eigenlijk tegen? Word het dan toch een aanvulling met Pfizer/Moderna? Denk dat ik even wat gemist heb :kissing:

1 like

Volgens mij krijgen mensen die al 1 keer AZ hebben gehad, gewoon een 2e AZ-vaccinatie. Want dat ‘ernstige ziektebeeld’ kwam tot nu toe alleen na de 1e vaccinatie voor.

1 like

en 7 dagen na 21 april is 28 april :poop:

2 likes

hmh dat dacht ik ook, al las ik later toch weer van niet. denk dat ik de brief van de huisarts maar gewoon afwacht. :sweat_smile:

1 like

Ik ben ook verbaasd dat er nu toch weer een datum genoemd wordt. Dat gaat sowieso tegenvallen.

Hoe dan ook heb ik Hugo geĂŻrriteerd uitgezet omdat ik hem niet meer serieus kan nemen.

Daarnaast vind ik het hele “we kijken naar de ziekenhuisopnames en de bescherming van kwetsbaren en die zijn eind mei allemaal gevaccineerd” ook gewoon :poop: want ook voor niet-kwetsbare mensen kan corona hartstikke nare gevolgen hebben.

Kortom: prik gewoon door godverdomme en rap een beetje

4 likes

Hier staat hetzelfde.

1 like

Ahh thanks! Voor risico zijn ze dus toch nog aan het kijken.
Niet op de goeie plek gekeken dus
 (facepalm)

1 like

Ik heb de persco niet gekeken maar “in augustus terug naar normaal” klinkt mij wel als muziek in de oren

4 likes

Het eerste wat ik dacht was hoera weer een stappenplan van de vorige die al na een week in de prullenbak lag moeten we de groetjes nog hebben.

Het is wel echt meest positieve scenario op meest positive scenario op allermeest positieve scenario. Denk dat het heeel dom is dit stappenplan nu te delen met het volk đŸ„Č

10 likes

Hoe kan je nu ooit nog weten of je op schema bent. Of misschien is dat z’n strategie :thinking::thinking:

2 likes