Mijn eerste reactie is ook dat ik het heel krom en stom vind. Maar heel pragmatisch gaat het om maar 250 mensen en denk ik dat de Zomerspelen voor veel mensen een enorme mentale opsteker kan zijn. Als NL’ers niet zouden kunnen meedoen omdat ze niet gevaccineerd zijn, zou daar ook ophef over komen deze zomer.
Ik had met iemand een weddenschap als ik eerder afstudeer dan ik een vaccin kan krijgen als chronisch zieke. Volgens mij gaat dat lukken en niet alleen doordat ik alles heel snel afmaak, maar ook door al die kutberichtgevingen omtrent de vaccines en de tel kwijt zijn.
Ik studeer als alles volgens planning gaat in januari af. Denk zelfs dat dat nog eerder is dan ik een vaccin in m’n arm heb hangen
Als het kon had ik met liefde ff’ers voor hun afstuderen een vaccinatie cadeau gedaan of omdat ze een bad hair day hebben, hun cavia is overleden, ze hun eerste grijze haar hebben, het openbaar vertraging heeft. Maar ja Rutte staat nog steeds aan het roer.
Enige voordeel aal turboafstuderen is dat nu even niet 24/7 me bezig houd met coronazaken,
https://www.youtube.com/watch?v=MN9YLLQl7gE
Mick en Dave Grohl hebben niet onder een rollende steen gelegen maar samen een coronaliedje opgenomen zag ik net.
Dit is niet overal zo. In zuid-Holland zijn ze nu bij leeftijd 63/64 (geboortejaar 56/57) dus nog maar een klein deel van die groep heeft ‘m gehad helaas…
Hahaha het openingsplan. Die grap kennen we al. Wat een clowns ook dat ze na een jaar met die banners aankomen
Hahahaha die banner van rtl zit over de coronabanner heen
Ik word er gewoon echt verdrietig van. Ik sta de hele fucking dag in de apotheek met mensen om mij heen die hoesten en zich niet aan de regels houden. En dan krijgt zo’n stel sporters ook nog eens voorrang op t vaccin.
Pff ik word echt een beetje sip hiervan. Het blijft zo lang zo naar. Ik hoop echt dat het straks beter gaat in de zomer en dat het vaccineren een beetje door kan gaan zodat de vaccinatiegraad in het najaar voldoende is maar ergens denk ik dat het nog wel het hele jaar zal duren
Dat gelul over het einde in zicht. Ik geloof er gewoon helemaal niks van. Heel veel mensen willen zich niet laten vaccineren en die AstraZeneca stop zal ook zeker niet meehelpen
Pff precies dit. Hou nou maar op met je ‘het einde is in zicht’ Mark. Want 2021 kunnen we ook gewoon weggooien door dat vaccinatiegezeik.
Hahah ik zie nu die banners pas, bij dit soort dingen denk ik altijd, wie heeft bedacht dat dit een goed plan was? In de oneindige lijst van dingen die nu moet gebeuren en de communicatie die al een jaar helemaal kut is: oh ja we kunnen nog wel leuk zo’n bannertje doen!
Hahaha ideetje voor 2022: laten we tóch bijhouden wie gevaccineerd is
Ben benieuwd of dit stappenplan net zo goed gaat werken als die routekaart.
Op schema, hou toch op man, je hebt verdomme net alles stopgezet
In Duitsland doen ze dit blijkbaar, las ik dit weekend in de krant. Je moet dan tekenen dat je de risico’s aanvaardt. Ik zou het echt 100% doen, duw die prik er maar in. Maar Nederland wil er niet aan want te veel administratief gedoe en dan loopt de planning weer in de soep ofzo. Blablablabla chocoladevla
Huh het is net alsof ik naar een persco van paar weken terug zit te kijken
Zo positief
Welke banners bedoelen jullie eigenlijk?
Een stappenplan, maar wel onder voorbehoud dus ja dat hoor je volgende week wel weer in een nieuw bericht 'm, of we het überhaupt gaan vervolgen
En dan ook nog zeggen ‘ja we hebben genoeg vaccins voor onder de 60’. Ohja welke dan? En wanneer precies?