Carnaval

Gaaf!
Hier is 't van eigen stad, vind ik ook wel leuk. Gaat ook vaak over tradities, Oeteldonk en in Bosch dialect. Heeft een Tilburger natuurlijk geen kont mee (en omgekeerd)

Wij kennen dat helemaal niet zoā€™n liedjes wedstrijd. We hebben pronkzitting, een soort toneel/tonproaten/dans, vaak slappe klets. :wink:
Weet nog niet wat ik dit jaar doe, iemand een idee voor kostuum?

Kielegat!

Dat lijkt me wel heel tof inderdaad. Het leeft dan ook al zo bij iedereen

1 like

hahahaha die versta ik ook nietā€¦ en mā€™n eigen familie uit Vaals heb ik ook ondertiteling bij nodig :crazy_face:

Wat trek jij aan???

1 like

Ik heb er ook zoā€™n zin in, we lopen met een groep vrienden mee in de grote optocht in sittard. Heb gelukkig al voor alle dagen oppas :ok_hand:t3: (loedermoeder)

1 like

BEPPIE HOAL DN TET OET

2 likes

Ik dit jaar misschien als hertje, omdat ik dat gewoon cute vind, maar ben bang op ā€˜hitsig hertjeā€™ opmerkingen haha.

2 likes

Ik denk dat ik voor die snoepautomaat ga maar dan met condooms!!! HAHAHAHAHAHA

6 likes

Ooh haha wat leuk dat je dat nog weet! Ik ben idd 2 jaar hertje geweest en heb nooit vervelende opmerkingen gehad.

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

6 likes

Ga dit jaar sinds heeeeel veel jaren weer carnaval vieren. Al druk bezig om mijn pakje te naaien, ik word kwal :heart_eyes:

3 likes

Wat leuk!!! Ik ben heel benieuwd hoe je eruit gaat zien. Wil je foto laten zien als ie af is? :grinning:
Ik wil ook kwal worden met carnaval!

Wow ik wist echt even niet dat jij onder deze naam hier zat!

@Krabsalade blijkbaar is de afspraak gemaakt dat als vrienden van mijn vader in de finale staan, mijn vader zichzelf voor schut* mag gaan zetten op het podium :sob:

*vanwege dat wat hij moet uitbeelden, niet het feit dat hij daar staat

1 like

4 likes

Nog 3X11 dagen!
:frog::heart::white_circle::yellow_heart:

3 likes

Waar kijk ik naar? :frowning:

Ik ga voor het eerst carnaval vieren! Iemand nog outfit ideeƫn? We gaan met een groepje van 4

Waar ga je?

Mā€™n jasje wordt helemaal mooi vermaakt op maat en versierd door iemand die 't leuk vindt en ik dus bijna geen geld kwijt ben.
Nu nog meer zin in

1 like

Foto als hij klaar is!

1 like