Gaaf!
Hier is 't van eigen stad, vind ik ook wel leuk. Gaat ook vaak over tradities, Oeteldonk en in Bosch dialect. Heeft een Tilburger natuurlijk geen kont mee (en omgekeerd)
Wij kennen dat helemaal niet zoān liedjes wedstrijd. We hebben pronkzitting, een soort toneel/tonproaten/dans, vaak slappe klets.
Weet nog niet wat ik dit jaar doe, iemand een idee voor kostuum?
Kielegat!
Dat lijkt me wel heel tof inderdaad. Het leeft dan ook al zo bij iedereen
hahahaha die versta ik ook nietā¦ en mān eigen familie uit Vaals heb ik ook ondertiteling bij nodig
Wat trek jij aan???
Ik heb er ook zoān zin in, we lopen met een groep vrienden mee in de grote optocht in sittard. Heb gelukkig al voor alle dagen oppas (loedermoeder)
BEPPIE HOAL DN TET OET
Ik dit jaar misschien als hertje, omdat ik dat gewoon cute vind, maar ben bang op āhitsig hertjeā opmerkingen haha.
Ik denk dat ik voor die snoepautomaat ga maar dan met condooms!!! HAHAHAHAHAHA
Ooh haha wat leuk dat je dat nog weet! Ik ben idd 2 jaar hertje geweest en heb nooit vervelende opmerkingen gehad.
Ga dit jaar sinds heeeeel veel jaren weer carnaval vieren. Al druk bezig om mijn pakje te naaien, ik word kwal
Wat leuk!!! Ik ben heel benieuwd hoe je eruit gaat zien. Wil je foto laten zien als ie af is?
Ik wil ook kwal worden met carnaval!
Wow ik wist echt even niet dat jij onder deze naam hier zat!
@Krabsalade blijkbaar is de afspraak gemaakt dat als vrienden van mijn vader in de finale staan, mijn vader zichzelf voor schut* mag gaan zetten op het podium
*vanwege dat wat hij moet uitbeelden, niet het feit dat hij daar staat
Nog 3X11 dagen!
Waar kijk ik naar?
Ik ga voor het eerst carnaval vieren! Iemand nog outfit ideeƫn? We gaan met een groepje van 4
Waar ga je?
Mān jasje wordt helemaal mooi vermaakt op maat en versierd door iemand die 't leuk vindt en ik dus bijna geen geld kwijt ben.
Nu nog meer zin in
Foto als hij klaar is!