Carnaval

Jaaa zeker. Ben zo intens blij. Worden zelfs zakken in gemaakt: 4 blikjes bier mee naar de intocht en optocht :ok_hand:t2:

1 like

Heb je het online gekocht of in een winkel? Heb al een aantal jaar hetzelfde aan, dus wil wel weer eens iets anders

1 like

Damm wilde eigelijk een leuk pakkie via 'Ali bestellen maar helemaal vergeten, en nu komt het niet meer optijd binnen -_- Maar heb nog wel wat leuke dingen van voorgaan jaren zoals deze :blush:

1 like

Ik ga eens kijken, dankje!

Ik heb dankzij een plaatje hier een outfit! Ik ga als crazy cat lady. Een flanellen geruiten pyjama broek, een shirt met daarop “i like cats better than humans” en een tijgerprint badjas. Ik heb overal knuffel poezen vandaan gehaald en die worden overal op genaaid. Moet nog even nadenken of ik er nog iets bij kan doen. Iemand nog geniale ideeën?

Ik woon in Tilburg en hier is de kiel ook in opkomst. Zoveel mensen die in eens in een kiel rondlopen, vind dat toch een beetje jammer.

2 likes

Ik vind de jasjes en kielen wel mooi saamhorigheid en het iedereen gelijk uitstralen. Vind mensen die echt uniek verkleed gaan wel leuk, maar die bestaande pakjes vaak maar meh

2 likes

Ik ben hofdame dit jaar dus ik moet iedere dag het zelfde jurkje en cape aan bleghh

Deze is leuk! Doe je er nog iets bij qua accessoires? Misschien dat ik deze ook nog wel haal

1 like

Ik heb nog niet echt enig idee, zat misschien te denken aan een bolhoedje oid. Een vriendin en ik gaan hetzelfde, maar waarschijnlijk heeft zij al helemaal in gedacht hoe het ‘moet’ worden haha :sweat_smile:
Pakje komt overigens van de H&M :smile:

1 like

Jaaa van die chunky glitters, ik heb ze van dit merk en deze webshop

Echt fantastisch, zoveel keus en heel handig te gebruiken omdat er al gel in zit. Hoe meer glitter hoe beter en in alle kleuren :heart_eyes:, wist niet dat het zo slecht voor het milieu was. Babyshampoo is trouwens echt m’n heilige graal voor het afhalen van schmink.
Boerebroelof is trouwens ook echt m’n favoriete dag. Heb vorig jaar alles nieuw gemaakt/gekocht, zelf een lange rok gemaakt van super mooi stof en een nieuw jasje, kanten blouse, bontje en ‘fuuelke’ gekocht, kan daar zo gelukkig van worden als ik dat aan heb haha

1 like

Ja precies, zo makkelijk maar zo mooi. Ik ga vaak ook een week van tevoren ‘s avonds al schmink oefenen, en dat dan 2 weken lang de hele tafel vol staat met schmink, glitters, kwasten, sponsjes haha ik hou ervan. Heerlijk als het allemaal weer begint.

Vond die boerebroelof outfit wel ff een investering maar je hebt er dan daarna wel jaaaren plezier van als je iets fatsoenlijks hebt. Weet niet of je het al kent, maar José Duckers in Blerick is trouwens wel een tip voor dat spul, mocht Zalando niks zijn :wink:.

1 like

Wie gaat er eigenlijk in Tilburg vieren??

3 likes

Ga het helaas niet vieren, maar ben wel fan van het nummer van Veul Gère van dit jaar :smile:

1 like

Oooooh ik heb eig best zin in carnaval :heart::yellow_heart::green_heart:

Maar heb echt zo’n gevoel dat het super koud gaat worden net die week hahaha

Ja zul je zien dat de winter 't dan ineens gaat doen

2 likes

:sweat_smile:

1 like

OHOOOO! een vriend van m’n broertje staat in de finale van het LVK.

Niels & Kay (Hij is goeie vrienden met Kay)

1 like

Hahahaha ja zo zie je maar weer! Kan alle kanten op.
En een vriend van mij zit weer in de organisatie bij de finale in Echt.

Zo naaiwerk is klaar.

❤💛💚

Hij is echt mega, kom amper door de deur haha

21 likes

OMG jaaaa mooi!

1 like