Jaaa haha! dialecten zijn zo leuk, verschilt hier ook om de 5 meter lijkt wel hahah.
De Maas stroomt hier trouwens achter langs.
Jaaa haha! dialecten zijn zo leuk, verschilt hier ook om de 5 meter lijkt wel hahah.
De Maas stroomt hier trouwens achter langs.
Mogen we alweer?
Speel die liedjes net af en voel direct zoān gekke kriebel in mijn lichaam
Het begint alweer op te schietenā¦ zijn er al mensen aan het aftellen hier op het forum?
KANON VAN āT BALKON
Natuurlijk Zin innn
Als wat zou ik gaan?
Ben dan 29? Weken preggooooo
Jaaaaaa echt intens veel zin in.
Paar dingen op mān jasje er bij en wat laten vermaken en wat accessoires en klaar om te gaan
Vandaag al begonnen met de nieuwe liedjes van dit jaar van 't kwekfestijn luisteren
Avocado!
Heb helemaal geen zin om nog 5 weken te wachten
En heb nog minder zin als de winter dan ineens wel aan is
Ik ga voor twaalf graden en zon
Buiten carnaval is het beste, dus 12 graden en zon is perfectie! Waar vieren jullie het? Limburg/Brabant/??
Oeteldonk! Jij?
Limbooooooland
Ik woon in het dorp met āde grootste optocht boven de rivierenā. Heb zelf niets met carnaval, maar de optocht is altijd wel leuk. Mān zwager en schoonzus zijn dit jaar prins en prinses, dus dat wordt een feestje. Ben heel benieuwd.
Oh dan woon je vlakbij mij denk ik. Ik ben er nog nooit geweest. Ging vroeger altijd in mn eigen dorp (ben hier niet geboren) en sinds 9 jaar ofzo naar Brabant. Dit jaar Eindhoven
Mag ik een hint? Ben wel benieuwd of we inderdaad bij elkaar in de buurt wonen.
Ik stuur je wel een pb
Is er bij jullie ook een plaatselijke liedjeswedstrijd/plaatselijke muziek? Of veel āalgemeneā carnavalsmuziek?