Carnaval

Jaaa haha! dialecten zijn zo leuk, verschilt hier ook om de 5 meter lijkt wel hahah.

De Maas stroomt hier trouwens achter langs.

1 like

Mogen we alweer?

1 like

Speel die liedjes net af en voel direct zoā€™n gekke kriebel in mijn lichaam :heart::yellow_heart::green_heart:

4 likes

Het begint alweer op te schietenā€¦ zijn er al mensen aan het aftellen hier op het forum?

1 like

KANON VAN ā€˜T BALKON

4 likes

Natuurlijk :dancer:t3: Zin innn

Als wat zou ik gaan? :woman_shrugging:t3:
Ben dan 29? Weken preggooooo

Jaaaaaa echt intens veel zin in.
Paar dingen op mā€™n jasje er bij en wat laten vermaken en wat accessoires en klaar om te gaan
Vandaag al begonnen met de nieuwe liedjes van dit jaar van 't kwekfestijn luisteren

1 like

Avocado!

5 likes

Jaaaa wacht zag deze ook al;

image

3 likes
1 like

Heb helemaal geen zin om nog 5 weken te wachten
En heb nog minder zin als de winter dan ineens wel aan is
Ik ga voor twaalf graden en zon :grimacing:

Buiten carnaval is het beste, dus 12 graden en zon is perfectie! Waar vieren jullie het? Limburg/Brabant/??

Oeteldonk! Jij?

1 like

Limbooooooland

Ik woon in het dorp met ā€˜de grootste optocht boven de rivierenā€™. Heb zelf niets met carnaval, maar de optocht is altijd wel leuk. Mā€™n zwager en schoonzus zijn dit jaar prins en prinses, dus dat wordt een feestje. Ben heel benieuwd.

Oh dan woon je vlakbij mij denk ik. Ik ben er nog nooit geweest. Ging vroeger altijd in mn eigen dorp (ben hier niet geboren) en sinds 9 jaar ofzo naar Brabant. Dit jaar Eindhoven

Mag ik een hint? Ben wel benieuwd of we inderdaad bij elkaar in de buurt wonen. :blush:

Ik stuur je wel een pb

1 like

Is er bij jullie ook een plaatselijke liedjeswedstrijd/plaatselijke muziek? Of veel ā€œalgemeneā€ carnavalsmuziek?