Ik liep gisteren net voor de avondklok door de stad en het was zo sneu gezicht, alle vlaggen in lege straten en wetende dat er niks komen gaat…
Ja morgenavond via een livestream maar thuis carnaval vieren is beter dan helemaal niks. De artiesten zijn niet helemaal mijn ding maar ach
Wij gaan ook zaterdag om 16:00u een livestream kijken van flugel inclusief quiz en artiesten en zondag om 11:11 nog een andere livestream. En verkleed . En dan online met meerdere vrienden en er komt bij ons één vriendin
Ik kom uit het noorden, en we hebben in het dorp waar ik woon een carnavalsvereniging.
Ik ben ooit eens jeugdprinses geweest (jaja) en dat vond ik écht geweldig. Hier wordt het verder nooit uitgebreid gevierd zoals in het zuiden. De enige mensen die in het dorp carnaval vieren, zijn de 15 mensen die bij de carnavalsvereniging zitten en dat zijn niet echt mijn type mensen helaas.
Lijkt me echt heel erg leuk om een keer goed carnaval te vieren. Helemaal als ik jullie verhalen zo lees.
Ik word echt een beetje verdrietig om te lezen hoe erg jullie het missen. Hopelijk kunnen jullie volgend jaar weer helemaal los!
Allemaal mensen met Oeteldonksjalen in de supermarkt . Morgen kijken voor rood wit gele tulpen
Ik liep gister trouwens door Amsterdam, op weg naar huis, had iemand de ramen opgezet en schalde Beppie over de straten
Ons kdv doet geen carnaval dit jaar dus mijn kind heeft vandaag thuis haar koeienpak aan
Wat zonde! KDV’s en scholen zijn toch dé plekken om wel carnaval te vieren. De enige dag in het jaar dat het me leuk lijkt om juf te zijn.
Ja, ik vind t wel jammer maar ik woon inmiddels niet meer in de carnavalsprovincie (in mijn geval niet meer in Brabant) maar in Zuid-Holland en hier wordt t natuurlijk sowieso niet echt gevierd.
Ik vier online carnaval met vrienden dit jaar. Er zijn feestpakketjes rondgebracht, iemand heeft een schminkwedstrijd georganiseerd, we hebben een quiz, muziekspel, fotoronde met oude carnavalsfoto’s waarbij we onderschriften moeten bedenken en er komt een artiest optreden (iemands vriend die ooit een klein lokaal carnavalshitje had met zijn vriendengroep).
Ik woon niet meer in het zuiden dus merk helemaal niet dat het bijna carnaval is maar door de voorbereidingen zoals foto’s zoeken kom ik wel een beetje in de stemming!
Wat leuk!!
Mijn vriendinnen willen niet online samen vieren, baal daar wel van.
Ik heb mijn raam maar leuke versierd en zet de muziek maar aan de komende dagen. Polonaise in mijn eentje! Whoop…
Er is ook een Carnaval-podcast, best leuk.
Klinkt als een hele leuke vriendengroep!
Hahahah Jerome Gelissen aka Mr. Loco Loco
Ik kende hem niet, net even opgezocht. Wat erg haha😂
Jaaa echt verschrikkelijk haha maar toch, als 'ie opkomt kun je niet niet meedoen