Carnaval

Ja denk dat ik echt Carona heb :joy:

1 like

Vind dit echt een hele leuk eigenlijk, heb er wel om moeten lachenšŸ˜‚

Vandaag ook lekker bijgekomen van mijn carnavalsweekend. Alle bierkleding weer gewassen en uitgebrakt. Nu al benieuwd naar volgend jaar

1 like

Ik vond het al zoā€™n lief liedje :smile:

3 likes

Optocht Sittard gaat nu definitief niet door ivm met het virus. Echt zonde dat ze hun wagens niet kunnen tonen had het wel nog graag willen zien!

Jaaa jammer! Benieuwd of die in Stein doorgaat :woman_shrugging:t3:

Is kleiner dus vast wel toch? Ik hoop het wel voor de mensen daar haha

Ik huil jongens, echt wat een $&!@?! zooi. Al dat werk voor niets gedaan :sob::sob::sob::sob:

Ik vond het zo balen voor iedereen die uren werk heeft gestoken in het voorbereidenā€¦

Heeft iemand die serie van de KRO-NCRV gezien? Net kei en keihard zitten janken om aflevering 1. :cry::pleading_face:

Bekijk Carnavalshart: Het zit in je bloed op https://www.npostart.nl/KN_1725638

1 like

Ja, ik kijk 't ook iedere dag. Morgen veel Oeteldonk heb ik gehoord. Met dit weer is 't wel iets beter te handelen dat 't niet doorgaatā€¦

Ahhh nee man, is toch prachtig, koud, maar met een strakblauwe lucht en een zonnetjeā€¦ Een zonnebrillen-carnaval. :sunglasses::weary:

Ik ga nu onze ramen toch maar versieren, wilde er niet aanā€¦

3 likes

Ja anders was vanavond auwwieverbal en konden ze mij weer eens niet vinden omdat ik met een random kerel in de bosjes lag.

:sob:

8 likes

Ja leuk gewoon doen! Ik moest gister bij ons in de kapsalon zijn (click&collect. Niet knippen) en daar hebben we 7(!) grote ramen die ik altijd helemaal versier met slingers, ballonnen, confetti en andere carnavals dingen :pleading_face:. Heb gister toch maar Ć©Ć©n raam flink versierd, toch een beetje feest.

2 likes

Ik ben klaar!

Zie mā€™n dramatische Insta-stories, haha lol.

1 like

Haha ja, hier toevallig van de week de vlaggetjes ook in de hand gehad.
Onze vereniging organiseert een stekentocht, voor kinderen vooral. Dus de steken van de raad van 11 staan verstopt door het dorp achter het raam. En er is gevraagd of je ook je raam wil versieren dat het een gezellige speurtocht wordt. Dus denk dat ik dit weekend ook nog maar iets gezelligs ophang (en mijn nep steek verstop als insteker heheheā€¦ )

1 like

Ik ben volgens mij de enige niet-Limburger of Brabander hier die zo gek is van carnaval :joy: maarja binnenkort wel dus komt allemaal goed.

Gaan jullie dit weekend nog wat doen? Ik heb vorig weekend al een beetje carnaval gevierd met een livestream en ga dat dit weekend weer doen denk ik. En maandagochtend wil ik eigenlijk gewoon fruhshoppen :sob:

1 like

Ik zou vanavond eigenlijk beginnen, avond alleen voor de vrouwen, echt amper aan gedacht en nu denk ik ineens: kut kut kutā€¦ :broken_heart:

2 likes

Elk jaar met carnaval denk ik weer dat ik eigenlijk stiekem een Brabander ben, ook al heb ik er maar kort (5 maanden) gewoond en kom ik er dus totaal niet vandaan. Love carnaval, de sfeer, de muziek, de gezelligheid.

Misschien haal ik mn vriend ooit nog wel over om naar Breda te verhuizen.

Die muziek er onder hahah germ. Wel leuk gedaan!

1 like