Loco Loco zit vandaag de hele dag in mijn hoofd. Bedank! Kan vanavond wel de geweldige tekst meezingen
Nu heb ik ook zin in nonnevotten
Zondag 11.11 bier, jasje/kiel, sjaal borrel. De tulpen staan (zie ik ze dit jaar ook nog eens een keer )
En zag allemaal kinderen in carnavalsdingen buiten spelen. Waarom valt carnaval volgend jaar laat, moeten we nog langer wachten
Omg dit ken ik helemaal niet (Brabander hier) lijkt het op een donut? Ik wil dit een keer!
Ze noemen het een nonnevot, dat is Limburgs voor de kont van een non. euh tja… Maar je mag het ook een strik noemen. Het is een gefrituurd deeggerecht, je kunt het een beetje vergelijken met een donut. Echt heerlijk!
Ik kreeg vandaag flashbacks op Snapchat van carnaval 3 jaar geleden en pfff het valt me zwaar haha. Mis het zo
ooooh ik mis het ook zooo. in de aanloop viel het wel mee, maar nu het zo ver is baal ik als een stekker dat het gewoon niet doorgaat.
Ik zit al de hele dag L1 en nu de lokale omroep te kijken, alles mee te zingen en nu zien we ons zelf hele tijd op tv in het publiek bij edities van vorige jaren, ook leuk, haha. “Jajaja ik zie ons!!!”
Oh nou onze lokale omroep heeft het voor elkaar, zat net m’n tranen weg te slikken doordat deze liedjes achter elkaar kwamen:
Net 't Verdriet van Oeteldonk op Nederland 2 gekeken, ken wel janken
Gisteren wel 6 uur gezoomd in carnavalsjas en met veel bier, dat was wel fijn.
Helaas geen 11e van de 11e. Was natuurlijk al te verwachten maar alsnog jammer. Zou sowiezo niet gaan maar wilde er thuis een feestje van maken met de 11e van de 11e op tv
Volges meej hed die wel met unne borrel op d’r eyeliner gedaon.
Neaaa die is sjus ut zwumbad ingekieperd! Die kwoam op diene verjoardaag n leedje zinge
Ik wèt nie of ik den dieje wel binne laot.
Wowww in Brabant gaat t wel door, helemaal koekwous daar.
Ja ik was vd week kei blij met toch een kaartje en nu durf ik niet meer en ben ik bang voor de hoeveelheid mensen. Ik haat mensen sinds corona
Denk dat t nog wel afgelast wordt misschien. Zijn al twee deelnemende kroegen die toch dicht blijven