Carnaval

Helemaal over dit topic heen gelezen maar ik was ook bij het kanon :dancer:t2:

1 like

Ik kreeg gister nog een opmerking van een andere preggo vrouwā€¦ omdat ik stond te springen.

:joy::joy:

DAT KON ECHT NIET NAMELIJK!

Sorry maar ik ben gewoon heel enthousiast als Erwin zā€™n Griekenland hit zingt!

1 like

Jezus en waarom mag je niet springen :exploding_head:

1 like

Dan valt je baby eruit, nooit gehad?

4 likes

:woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

Ja stel je voor ze floept er zo uit.
Nee ze vertelde dat het schadelijk kon zijn voor de baby.

1 like

Ja godver vacuum voor niks dus?!

1 like

En graag een kanaal op joetoeb met tutorials!!!

2 likes

Turtiljooss

2 likes

Gewoon stoppen met skreeuwen!

de GROTE optocht is in mā€™n dorp vandaag, met de nadruk op GROTE. :joy:

1 like

HAHAHHAHAHA HET LIEP HELEMAAL FOUT!

Ik zit hiernaar te kijken maar ik weet niet wat ik moet zien? :stuck_out_tongue: wel een mooie wagen!

1 like

Hahaha ze kregen de draai niet gemaakt door die auto en een paaltje op de andere hoek!
Vervolgens werd de wagen afgekoppeld, geduwd en weer aangekoppeld.

Had ik er idd even moeten bij vermelden :upside_down_face:

Aaah zo haha , die jongens staan er ook echt zo treurig bij te kijken.
Vind dat altijd wel leuk aan de optocht, vaak gaan dingen fout. Zeker met die zuipwagens. Vorig jaar was er bij ons in het dorp een wagen in de fik gevlogen. :face_with_hand_over_mouth: :laughing: Ze proberen nou ieder jaar de drank te verbieden maar dat lukt nooit.

1 like

De eerste afhakers dienen zich aan hier :unamused:, hopelijk blijft er tenminste 1 iemand over die morgenavond nog met me mee gaat anders huil ik hard.

Hahahaha check dit:

6 likes

Aangeschoten wild! Vandaag optocht in Egchel. Jullie nog zin erin haha?
Oja, ik krijg het roze niet uit mā€™n haar, al 5 keer gewassen :joy: oeps

5 likes

Ik had echt zin om gisteren en vandaag nog te gaan maar echt niemand van mijn vrienden (die ik genoeg ken om mee te gaan) gaat. Dus ik zit heel jaloers telkens op insta te kijken naar feestende mensen. Heel erg voor mijn FOMO dit.

Dus ik loop de hele tijd hard mee te zingenā€¦ ā€œHartje voor de sfeer, voor de sfeerā€¦ā€ zegt mā€™n man maandagavond: ā€œatje, niet hartjeā€. :roll_eyes::laughing:
Was wel weer een fijnfisjenie, misschien durf ik hier volgend jaar ook wel mā€™n hoofd te showen :wink:.

8 likes

Zo, ik ben echt gestorven :joy: 6 dagen gevierd en jongens wat heb ik genoten, 8 maart nog 1 keertje voor de optocht en dan echt afscheid nemen.

3 likes

Moet je al hoesten?