Ik ben juist meer benieuwd naar het Limburgs carnaval want dat is echt anders dan hoe wij het hier vieren. Dat Brabants ken ik wel voortaan haha. Ook kei gezellig vind ik hoor Maar echt anders.
Is er vanmiddag/vanavond nog iemand carnaval vieren in Eindhoven trouwens?
Nou dan gaan we volgend jaar samen carnaval vieren in Limburg haha
@Krabsalade maar ook hier is nog een heel verschil, als je kijkt naar sittard en hoensbroek/heerlen bijvoorbeeld.
Jaaaa FF carnaval in Limburg
Kun je het uiteinde niet omhoog doen en vastzetten met speldjes? deed ik altijd tenminste.
Ik doe altijd beetje losse staart met zo’n dun elastiekje en dan trek ik eerst n afgeknipte panty over m’n kop, dan kan t haar van m’n staart daar gewoon n beetje verdeeld in. Het open stuk van die panty aan de bovenkant klap ik dan naar voren en zet ik met schuifspeldjes vast (kun je dan soort van onder de elastieken rand bij je haarlijn proppen). Blijft al je haar lekker binnenboord en geen bobbels
Ik heb 1 invlecht gedaan en dat staartje dat over is er in geduwd. Of een lage staart maken en die staart met schuifspeldjes op je hoofd vast zetten.
Als je naar Eindhoven komt mag je aansluiten
Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar iemand had zo’n mooie outfit gepost als hertje. Kwam gisteren in Kielegat een hele groep zulke hertjes tegen. Moest direct aan het forum denken.
Ik ben BOOSS!!! optocht sittard gaat morgen ook niet door
Meers gaat wel door vandaag! Denk dat Heerlen en Maastricht morgen ook wel niet door zullen gaan…
Ik ben swat (origineel ja ja) met glitters op m’n gezicht en een grijze pruik. En ja ik zit op de wc in de kroeg hahah.
De optocht in ons dorp is ook afgelast, zo jammer . Ze komen altijd door onze straat, hoef alleen maar de statafel, speakers en drank buiten te zetten en gaan.
Morgenochtend elf uur de stad in voor intocht prins, heb mini beetje spijt dat ik morgen pas ga, maar wel verstandiger voor m’n lijf en portemonnee hopen dat 't bietje droogblijft en anders lekker vruug de kroeg in!
Kanon was weer kanon