Carnaval

Ik woon sinds een jaar in Roermond! Maar woonde daar idd wel. Ik ben nu naar Venlo gegaan om daar even te kijken :grin:

Ik ga naar Oeteldonk! Beetje last minute allemaal, heb net sjaals besteld. Maar weet iemand of ik vandaag of morgen ergens in de randstad nog iets kan halen en zo ja waar? Edit: als in Utrecht of Amsterdam

Zal straks even showen hoe ik er voor vanavond uitzie! Ben eig niet zo van de thema feesten.
Maar voor een keertje.

1 like

Saddd haha dus ik ben nu maar voor een holo fannypack gegaan

:sob::sob::sob:
Hopelijk hebben ze die wel!

Hahah geen gezamelijk dansje in Valkenburg dus

Veel plezier iedereen!!!

1 like

Neeee :sob:
Heeeeeel veel plezier! En ik duim ontzettend dat t droog blijft.

1 like

Ik geef deze eerste avond 6/10

1 like

Ik Heb me toch een medaille gewonnen,.

Voor de rest ben ok na de kut

4 likes

Dat nuchtere niet zo’n probleem mee haha!! Maar we waren naar café hier en stonden op 1 plek de hele avond (normaal zijn we in Vburg en hoppen we van café naar café).

M’n pens kreeg dat staan op 1 plek niet geregeld :sob: en om te lopen was het te druk.

@GEEZ goeie medaille :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Utrecht zit een hele grote winkel op die weg richting Maarssen.

Edit; Straatweg bedoel ik dus :joy:

1 like

Hahahahaha precies ik als ik dronkie ben! Voice memos naar iedereen en totaal onverstaanbaar.
Heerlijk is dat hè :joy:

Ja morgen rondjes lopennnn en schreeuwen;
BEPPIE HOAL DN TET OET.

Hihi ik hoor het gewoon in m’n hoofd nu hoe jij zou mee zingen :joy:

Jaaa natuurlijk gaat het morgen weer stormen ofzo… vandaag is niet veel loos behalve scholieren carnaval.

Hoe werkt dat eigenlijk in Limburg? want dat ken ik niet zo. Je hebt Vasteloavend? Is dat dan ook maar 1 avond of is het gewoon een ander woord voor carnaval?

Ik kom uit een klein dorp en “vroeger” hadden wij echt 5 dagen carnaval met onthulling prins, straatnaamonthulling, sleuteloverdracht, bonte merge etc. Maar nu woon ik in een wat groter dorp en is het vooral zaterdag en zondag. Gewoon in een tent met een soort kroegentocht. Dat was het.
Maandag gaat iedereen weer naar t werk. :thinking: Ik vind dat jammer, want de meeste mensen gaan dus maar 1 dag. Misschien is het de leefijd met carriere/kinderen ofzo waardoor het niet meer zo leeft?

1 like

Nee is gewoon een ander woord voor carnaval!! :grin:
Beginnen op donderdag met Auwwieverbal en dan door tot dinsdag.

En ik heb even pauze vandaag, want morgen gaat het dak er pas echt af Hahahaa

Ik drink nooit meer hahaha

Grapje, over 2 uur gaan we weer :metal:t3:

5 likes

Ga je lekker hossen op scholieren?

Dit was m’n look gister, ja lekker karig :crazy_face:
Maaaaar nu kijk ik net naar m’n eigen haar, zit er een roze gloed overheen, HAHAHAHA!

8 likes

Jazeker haha

Dit was mijn look

look

14 likes

Lekkerwiefffffff

1 like