En overal glitters overheen dan lijkt het meteen een succes haha
Ik ga een dag als zeemeermin en ben opzoek naar een (goedkoop) tasje in de vorm van een schelpje. Ik ben al de hele stad doorgeweest en bij carnavalswinkels geweest. Iemand een idee of er misschien eentje te koop?
Welke kleur cake gebruiken jullie als basis onder de schmink? Ik wil m niet zo donker maar ben vergeten welke ik had, die was bijna op en heb ik weggegeven (ik dacht 7w?).
Ik vind de Primark echt zoân winkel die dat verkoopt haha
Ik zoek iemand die heel eerlijk mijn outfit wil beoordelen of misschien nog tips geven. Ik twijfel of het âkanâ.
Vriendinnen vinden het leuk maar mijn moeder en collega vinden het ordinair. Vind het zelf wel leuk maar ook wat onzeker over âwat moeten mensen wel niet denkenâ.
Het is nogal een strak pakkie met blonde pruik dus voel me een een beetje een sloerie, Wil hier anoniem blijven verder dus misschien via PB dat ik een foto kan sturen?
Stuuuuur maar
Oeh ik ga ook als zeemeermin en ben hier ook wel benieuwd naar!
Sturen mag altijd. Ik denk dat het er ook aan ligt waar je gaat vieren? Voor mijn gevoel is het in brabant in de kroegen over het algemeen ook wat korter en naakter dan in limburg
Brabant inderdaad, Oprah heeft hem goed gekeurd gelukkig ! Dus dan heb ik er vertrouwen in haha. Het is wel bedenkt maar gewoon heel strak, Kan jou geen privébericht sturen geloof ik?
Vriendin van mij heeft ooit een knuffel van botje (van ariel) gekocht en daar een rits in gezet en hengsel aan gemaaky als tas, was super leuk want past er helemaal bij.
Zoiets heb ik vorig jaar bij de So Low gekocht voor mijn zeemeermin outfit!
Nog 1 nachtje slapen
Nee vanavond al, Auw Wieverbal
Ohhh leuk!! Ik moet morgen nog werken tot 14:00u helaas! Daarna lekker 1,5e week vakantie en 5 dagen feest . Veel plezier vanavond! Ik zie je look wel voorbij komen op inst.
Ik ben in Steinnnnnn vanavond! Weer eens wat anders Hahahah
@Phoebs Jaa dat dacht ik ook, maar die hadden alleen toilettasjes in schelp vorm. Waren wel heel leuk maar kon ik niet omhangen helaas
@Flip goeie! Ga ik daar nog even heen
Gezellig. Wij gaan naar Sittard.
@Rozecoupeschaar vast en zeker haha. Succes morgen met werken en daarna heel veel plezier
Claires? Als die winkel nog bestaat Of een kinder(speelgoed)winkel?
So Low heeft sowieso een flinke carnaval collectie, je woont ook in Kruikenstad toch? Want daar ligt net voor de kassa aan de rechterkant nog een hele zeemeermin collectie. Meer bedoelt voor kindjes (mijn 6 jarige was er niet weg te krijgen) maar misschien heb je daar succes?