Ik ben al iedere dag dwangmatig het weer aan 't checken. Van de week zou het nog elf graden, droog en weinig wind worden
Ik zit ook de hele tijd te checken. Ik wil graag de voorspelling van vrijdag aanvragen voor het hele weekend tot en met dinsdagâŚ
Ik heb mân rood wit gele nagellak ook al klaarliggen en mân lippenstift. Ook mân pak in zân geheel ff aangetrokken met thermo legging en gewone en alles. Ben steeds meer in staat om toch vrijdagmiddag al te gaan ipv zondagochtend
Kanonnnnnnnnnnnnnn
Hahah oke. Ik ben vanaf donderdag tot en met dinsdag in zitterd te vinden
Wilde bijna typen dan doen we een pils samenâŚ
Hahah germ. Ik drink er wel eentje extra voor je. Weet je al als wat je verkleed gaat? Dan kan ik kijken of ik je zie.
Neee weet t nog niet! En ff kijken wat het weer gaat doen⌠lastig allemaal.
Hoop dat mân roze 80âs skipak nog past
Ja hoop echt dat het droog blijft. Ik huppel rond in een trouwjurk haha
Ik weet gewoon nog steeds niet wat ik aan moet doen, en ik heb er helemaal stress van.
Wil iets leuks en origineels maar kan het niet vinden, het staat me niet, het is niet zoals in mijn hoofd. etc.
heeft iemand nog een leuk pakje of tip?
(de glitter broek van boohoo was een drama, mega rare pasvorm dus kreeg hem niet eens over mijn billen heen, en heb helemaal geen grote billen)
Brabant, buiten en binnen. Dat maakt het extra lastig.
Buiten en binnen is wel een extra moeilijkheidsgraad inderdaad.
Ik zit ineens te denken, volgens mij zag ik bij de h&m een glitterbroek met uitlopende pijpen. Misschien kan die nog? Niet zo spectaculair als die je eerst postte, maar met glitter make-up en alles wellicht wel alsnog disco te maken? (Met rolschaatsen eronder? ;))
Anders nog ideeĂŤn uit mijn archief:
- Inkleurjurkjes (jurk met witte vlakken vol getekend en nummertjes erin, en dan ben je dus zoân kleurplaat die ingekleurd kan worden.)
- Clown met zoân zelfgemaakte rok van tule (volgens mij heb ik die hier ook al voorbij zien komen).
- Dias de las muertos (wel vol in de schminck dan)
Ik heb bij de H&M een leuk wikkeljurkje gekocht met een soort jungle/tijger/dieren print. Een knots, een ketting met âslagtandenâ en een panty met een slang er op.
Ik weet niet of je in de buurt woont van een carnavals winkel? Maar bij bijvoorbeeld van Cranen.broek hebben ze mega veel outfits voor ongeveer 10-15 euro.
@GEEZ
Heb je ât al gehoord van de optochten op zaterdag.
De grote optocht in Meers is dan altijd, wat is nu het geval, is de grote optocht van Genhout verplaatst naar jawel zaterdag.
HOE DAN
Want de meeste groepen doen beide optochten lopenâŚ
Vind 't zo spannend met 't weer. Vond zoân inhaaldag vier jaar geleden best leuk, maar werk veel weekenden komende tijd, dus nu liever nietâŚ
Ja echt hè, hoe dan? Snap het ook niet. Wij lopen zondag in sittard ben echt benieuwd.
Heeft iemand nog makkelijke make-up tips voor een clown? Ik ben er zojuist weer achter gekomen dat ik zo slecht kan schminken