Ik ook niet!! Zo veeeel zin. Praat hier met alle klanten over carnaval, heb de hele kapsalon versierd, zit de hele dag oude carnaval foto’s terug te kijken en op pinterest inspiratie op te doen.
Bijnaaaa
Ik ook niet!! Zo veeeel zin. Praat hier met alle klanten over carnaval, heb de hele kapsalon versierd, zit de hele dag oude carnaval foto’s terug te kijken en op pinterest inspiratie op te doen.
Bijnaaaa
Eigenlijk hè, vind ik dit stiekem wel chill! Gewoon zo’n jas aan… hier zit je elk jaar wel weer van WTF TREK IK AAAAAAN
Haha ja, de eerste keer is 't een grote uitgave. Maar nu steeds paar dingetjes d’r bij en bij een nieuwe jas, gaat alles er af en door. Verder heel veel rood wit gele meuk (shirt, legging beenwarmers, sjaal)
Super leuk!
Ook leuk!
Vorig jaar zo gelachen om “schup ze allemaal terug over de Maas”
Wij hebben nu “m’n kiet uit gek”, iemand die er 's ochtends achter komt dat z’n m’n scharrel geen Bossche maar een Osse is
@humordenbosch
Ga helemaal stuk hierop, thanks!
Zo jammer vandaag gaat de kinderoptocht niet door kut storm.
Ohh wat shit zeg. Als er volgend weekend dingen worden afgelast ben ik echt in staat om te janken geloof ik .
Ik zag wel allemaal berichten dag op de markt wel vanalles gevierd wordt!
Anders ik wel, baal zo hard. Hij is verplaats naar 8 maart en dan moet ik natúúrlijk werken…
@Pantalones Ja dat gelukkig wel, maar het waait en regent
Heb dit jaar ook voor het eerst een oeteldonkse jas met emblemen yesss (maar tering hee is wel een karwei om ze er allemaal op te krijgen )
Had eigenlijk ook nog een outfit via aliexpress maar die is nog steeds niet verzonden
Ik had ook 2 pruiken besteld bij wish begin januari en die zijn er ook nog steeds niet
Ja alles afgelast
Ohhh dat is echt een hele goede tip!
Mja maar als er nieuwe bij komen moet er ooit geschoven worden, plus ik ben bang dat als ik ooit een nieuwe jas heb en ze er af moeten dat ik ze sloop
Carnavalsoptochten moeten rekening houden met onstuimig weer, vooral zondag harde windstoten #omroepbrabant
Nee nee nee
Jeeeeezus dat die stormen ff een week uitwijken ofzo… of is dat teveel gevraagd