Joammerrr
Leuk mijn favoriet heeft gewonnen!
Ik heb voor âŹ100,45 aan schmink, penselen en andere versier zooi in mijn winkelmandje zitten. Ga ik dit echt doen, of ga ik er de helft nog uitgooien
Ooooh ze zijn iig niet laatste geworden
En @Krabsalade staat gewoon met mân broertje op de foto! Hoe lachennn
Ik vind het deuntje in het refrein wel oke maar ik vind het ook slecht verder. Weet ook niet eens wat een chimi is. Voor mij komt het over of iemand uit de randstad(âboven de rivierenâ) een mislukte poging doet iets te kunnen halen uit carnaval ofzo.
Slecht want voor mij moet het Limburgs zijn haha
Verschrikkelijk.
Feest DJ Ruud heeft opzich wel wat âhitsâ, allemaal beetje aprĂšs-ski en hij komt uit Limburg. Dus in theorie zou hij er iets vanaf moeten weten en beter moeten kunnen
Frieteeeeeeeee mit saaijs en mayonaise! Frieteeeee, Frietee mit zoervleisj.
Mân favo!
Vind ik ook, laten we het gewoon bij bier, tieten, en frikandellen houden
Ik wil alleen Oeteldonks met carnaval, versta mân eigen taaltje toch 't beste
Als niet-oeteldonker is dit toch wel Ă©Ă©n van mijn lievelings.
Jaaaa, sowieso love die carnavalsclub
Hadden ze bij jullie vroeger ook een jeugd raad in het dorp/stad? Ik wilde zooooo graag prinses worden maar helaas. Werd wel adjudante. Als ik die fotoâs nu zie in die lelijke pakjes haha maar het was wel echt super leuk toen.
Ik was prinses carnaval in groep 8, van de school. Vond het echt verschrikkelijk haha, maar je werd gewoon gekozen.
Ik ga als tokkie. Panter broek, Febo shirt, febo tassie, grote oorbellen. Alleen nog effe neppe uggs van de Primark halen.
Ohja! Ik ga gewoon effe de Primark door, kom vast iets leuks tegen.
Morgen mân jasje ophalen!
Wil dat 't al zo ver is!!
Niet vergeten fotoâs te posten van alle jassen, outfits, pruiken en looks he dames
IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGENDE WEEEEEEEK OMG