Carnaval

Joammerrr

Leuk mijn favoriet heeft gewonnen!

3 likes

Ik heb voor €100,45 aan schmink, penselen en andere versier zooi in mijn winkelmandje zitten. Ga ik dit echt doen, of ga ik er de helft nog uitgooien

Ooooh ze zijn iig niet laatste geworden :ok_hand:t3:

En @Krabsalade staat gewoon met m’n broertje op de foto! Hoe lachennn

3 likes

Ik vind het deuntje in het refrein wel oke maar ik vind het ook slecht verder. Weet ook niet eens wat een chimi is. Voor mij komt het over of iemand uit de randstad(‘boven de rivieren’) een mislukte poging doet iets te kunnen halen uit carnaval ofzo. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Slecht want voor mij moet het Limburgs zijn haha

2 likes

Verschrikkelijk.

1 like

Feest DJ Ruud heeft opzich wel wat ‘hits’, allemaal beetje aprùs-ski en hij komt uit Limburg. Dus in theorie zou hij er iets vanaf moeten weten en beter moeten kunnen :sweat_smile:

1 like

Frieteeeeeeeee mit saaijs en mayonaise! Frieteeeee, Frietee mit zoervleisj.

M’n favo!

1 like

Vind ik ook, laten we het gewoon bij bier, tieten, en frikandellen houden :grin:

Ik wil alleen Oeteldonks met carnaval, versta m’n eigen taaltje toch 't beste

Als niet-oeteldonker is dit toch wel Ă©Ă©n van mijn lievelings.

2 likes

Jaaaa, sowieso love die carnavalsclub

Hadden ze bij jullie vroeger ook een jeugd raad in het dorp/stad? Ik wilde zooooo graag prinses worden maar helaas. Werd wel adjudante. Als ik die foto’s nu zie in die lelijke pakjes haha maar het was wel echt super leuk toen.

Ik was prinses carnaval in groep 8, van de school. Vond het echt verschrikkelijk haha, maar je werd gewoon gekozen.

Ik ga als tokkie. Panter broek, Febo shirt, febo tassie, grote oorbellen. Alleen nog effe neppe uggs van de Primark halen.

2 likes

Ohja! Ik ga gewoon effe de Primark door, kom vast iets leuks tegen.

Gister avond de hele avond geoefend met schminken.

5 likes

Morgen m’n jasje ophalen!
Wil dat 't al zo ver is!!

2 likes

Niet vergeten foto’s te posten van alle jassen, outfits, pruiken en looks he dames :heart_eyes:

3 likes

IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGENDE WEEEEEEEK OMG

4 likes