Carnaval

Heeeel leuk!

1 like

Uiteraard :tada:.

1 like

Heb deze broek gekocht voor carnaval. Want wil als soort van disco babe gaan.

heb een blonde pruik (wel zo’n mooie echte) erbij. waar ik stukken roze en vlechtjes en glitters in wil doen( ook op mijn gezicht) Maar wil nog een leuke top voor erboven. Misschien met 1 mouw of een stukje blote buik? maar weet niet welke kleur daarbij staat. Heb zelf zwart haar dus weet niet wat mooi is bij blond en wat erbij past.

1 like

Ziet er gaaf uit! Qua top zou ik zelf voor roze of paars gaan denk ik met die broek en de pruik. Misschien hebben ze bij Zalando in de sale iets?

Waar heb je de broek vandaan?

Hoi!

1 like

Jaaa same! Altijd t zelfde.

Thanks! De broek is van Boohoo. Vond hem wel wat duur, maar vond hem zo leuk :stuck_out_tongue:
Benieuwd hoe het straks bij elkaar staat allemaal!

Morgen m’n jasje ophalen, ben zo excited!!! :frog::heart::white_circle::yellow_heart:

Shoplog!!

1 like

Vanmiddag laatste keer m’n jas gepast, nu nog kleine dingetjes er aan gedaan en volgende week ophalen. Zoooooo blij!

Wat zijn jullie favo nummers van dit jaar? Ik vind deze leuk

Beetje standaard misschien, maar toen ik vorige week keek was er nog niet zo heel veel uit leek wel. Ben ook benieuwd naar toppertjes uit andere steden!

Dit is hier 't liedje dat dit jaar gewonnen heeft

1 like

Haha ik kom al helemaal in de stemming! :laughing:
Ik vind hardstyle-carnaval ook leuk op spotify, wel een beetje fout :face_with_hand_over_mouth: maar mijn vriend luistert dat veel.

1 like

HAVE FUNNNNNN!!! Kay & Niels zijn als 9e.
Heb geen kaart meer kunnen fixen helaas.

:grin::grin::grin::grin:

1 like

Veul plezeer :heart::yellow_heart::green_heart:

1 like

Aahhh ik kan echt niet meer wachten :heart::yellow_heart::green_heart:

2 likes

Hahah geloof ik. Zal wel warm zijn of niet?

Best frisjes hie in Zitterd! :crazy_face:

Dat dacht ich toch haha

1 like

@Krabsalade spannend

1 like