Gefeliciteerd! Superleuk.
Ik heb nog 11 maanden om zoveel cadeautjes bij elkaar te verzinnen. Ben alvast begonnen
Ohja effe voor de duidelijkheid: er zitten bv. ook zijn lievelingssnoepjes tussen, een paar oordopjes om mee te slapen, een lekker biertje, kruiden die hij graag wil, … dus veel is echt niet per se iets wat ik anders echt als ‘cadeau’ zou geven, maar anders zou het effectief te duur worden hahaha
Een luxe high tea?
@kali @Mees @jojo leuke ideeen! Manicure zou zij zeker leuk vinden, maar vind ik om te gruwen. High tea een superleuk idee, liever hartig dan zoet voor haar maar dat moet te regelen zijn. En een kookworkshop zou zeeeker leuk zijn, ga ik ook uitzoeken. Dank allemaal!!
Misschien vinden anderen dit nog een leuk (last minute) idee. Ik ga het vanmiddag maken, dus weet nog niet hoe succesvol het is haha, maar:
Zelfgemaakte pindakaas! Ik lees dat het heel simpel is. Pinda’s even in de oven, daarna de keukenmachine in. Optioneel nog iets van een smaakje toevoegen. Ik ga voor honing en wat zeezout.
Een vriendin (en haar man én haar baby) hebben corona dus ik wou een cadeautje naar haar opsturen… maar ze ruikt en proeft dus niet. Dus eten is onhandig, ik dacht aan lush bodylotion en maskertje ofzo maar ja dat ruikt ze dus ook niet?! Ik weet het niet zo goed.
Ahh lief! Misschien iets van een puzzel(boek) of een spel?
Een klein spelletje of een puzzelboekje, tijdschrift ofzo?
@June ja misschien leuk maar hoop dat ze daar tijd voor heeft want ze zit nu dus voor dr hele gezin te zorgen terwijl ze zelf ook ziek is.
Maar misschien juist wel goed signaal van denk aan jezelf!!
Thuisbezorgd bon zodat ze iig niet hoeft te koken?
Ja ze heeft dus nergens trek in, maar ik zal even peilen of ze dat wat zou vinden!
Ik heb voor mijn vriend de 2 puzzelboeken van De Grote Bosatlas gekocht (van denksport). Groot succes!
Heb daar ook al mee in de handen gestaan (voor mijzelf). Maar heb denk ik te weinig algemene kennis om het zonder Google in te kunnen vullen Zag er wel heel vet uit.
Idee voor mijn oma die 90 wordt en écht alles al heeft?
Digitaal fotolijstje?
Die ene fotolijst waar iedereen op afstand z’n foto’s op kan uploaden.
Ik had een keer een oorkonde gemaakt voor mijn toen 92 jarige oma, met een gedicht erop en een foto enzo.
Zoiets:
https://www.yoursurprise.nl/woondecoratie/oorkondes/oorkonde-maken?artikelcode=131004
Vond ze erg mooi😊
Ja soms is er wel behoorlijk algemene kennis nodig! Maar je komt ook best ver met behulp van kaarten enzo die dan bij de puzzels zitten. Of het is al duidelijk wat antwoord is en dan kun je “terug puzzelen”. Wel echt een aanrader vind ik ook leuk dat het een boek is.
Ik heb wel eens een oude krant aan mijn opa gegeven, viel erg in de smaak.
Een bloemstuk laten maken bij de bloemist is ook altijd goed volgens mij.
Wie weet een leuk relatief nieuw spel voor 10 euro?