Ja wij wilden dit ook voor onszelf doen. Prachtig servies uitgekozen 10 jaar geleden ook van Wedgewood met het idee dat we daar nog jaren stukken bij konden kopen. Bleek onze lijn niet populair en ging ie er een jaar later uit Dus wij hebben toen snel nog vanalles bijgekocht, maar let er dus wel op wat iets is wat misschien ook al lang bestaat. Wij hadden een nieuwe lijn en dus geen geluk haha.
Mn vriend is begin januari jarig en ik zag te denken om hem een activiteit te geven maar eh ja… Ka rona. Dus heeft iemand hier misschien een leuk idee haha.
Speurtocht? Maar in januari is het vaak kloteweer
Ik had mijn vriend zo’n walking dinner wandeling gegeven vorig jaar, was super leuk: een horeca gelegenheid had een wandeltocht verzonnen door de stad en op 8 verschillende plekken kon je iets eten/drinken. Wel een dikke jas met muts aantrekken haha
Avondje weg in eigen huis! https://www.lastdaysofspring.com/2021/02/lockdown-koken-op-reis-tijdens-pandemie/
Eerste verjaardag van mijn vriend in lockdown was alles gesloten en heb ik zoiets gedaan, bij een restaurant in de buurt allemaal eten besteld, muziek opgezet en later film gekeken uit dat land. Was een land dat voor hem veel betekende.
misschien een weekend centrerparks? zag op hun site best goede last minutes.
weet niet of dan het zwembad enzo allemaal dicht is maar samen zijn in een huisje en sushi bestellen (of zelf maken!!) kan ook leuk zijn
Een mini kerstpakket maak ik voor een aantal niet werkende vriendinnen. Een douchegel plus een zakje magnesiumvlokken, theezakjes erbij en misschien nog iets lekkers. Want ook al werk je niet een kerstpakket is voor iedereen leuk
Ahhh dit is echt heel lief!
Superlief! Vorig jaar had mijn broer voor kerst een kerstpakket voor me gemaakt omdat ik toen niet werkte door ziekte en dat vond ik echt zo zo lief. Een van de meest memorable kerstcadeaus eigenlijk wel. Had ook nooit gedacht dat hij over dat soort dingen nadacht, zo zorgzaam en zoveel contact hebben we eigenlijk niet. Voelde bijzonder. Je vriendinnen zullen dat vast ook zo voelen!
Wat geef ik aan een jongen van 18 die van sport houdt, van max 20 euro?
Cadeaubon voor zijn favoriete sportmerk
Licht hesje voor s avonds buiten sporten, sport handschoenen, abonnement op sportblad over de sport die ie het leukste vindt. Goede sport sokken.
Heeft iemand ideeën voor een cadeautje voor mijn lieve schoonmoeder? Ik zou het leuk vinden als het iets van een uitje voor ons tweeën zou zijn. Misschien ietsje bijzonderder dan “gewoon” samen lunchen, en het kan ook iets zijn voor als dingen weer open zijn qua maatregelen. Maar dan ook weer niet iets dat de hele dag kost aan tijd. Het mag best wat kosten, aangezien het een bedankje is dat ik mee mag op vakantie met hen.
Ik ga hem een dagje circuit racen geven (idee uit dit topic!) en dat zullen we dan moeten plannen als de maatregelen weer wat soepele zijn.
Samen een workshop volgen? Of naar een voorstelling/tentoonstelling?
pedicure/manicure?
Mn vriend heeft nu een lang weekend vrij genomen en we gaan elke dag wat leuks doen gewoon kleine dingen. En ik ga ws seen trui voor hem maken en 30 (zo oud word hij) coupons met daar op dingen zoals “Deze inleveren voor een massage” enzo.
Ok ik kan iedereen aanraden om dus de leeftijd van je partner in cadeautjes te doen. Ik vind t zo leuk en we hebben al de hele dag plezier met geven en uitpakken
Wat leuk! Ik ben dit ook aan het regelen
Edit; oh jij was degene die mij tips gaf hahaha
Ik zou denk ik dan op een gegeven moment een pak hagelslag inpakken. Man, wat een hoeveelheid cadeaus!