Via peddler kun je producten van winkels laten bezorgen (met de fiets, dezelfde dag)! In west bijvoorbeeld it’s a present (hele leuke kerstornamenten) of kaashuis Tromp voor een borrelpakket.
Leuke tip! Mijn vader heeft sinds dit jaar ook een auto om mee te touren. Ga dit voor zijn verjaardag kopen denk ik.
Mijn nichtje wordt bijna twee en ze is gek op boekjes en vooral als er veel mensen in staan, ze vindt het super leuk om namen van mensen te onthouden en mensen aan te wijzen en op te zoeken. Zeer specifiek dus.
Weet er iemand een kinderboekje met veel plaatjes/tekeningen van veel verschillende mensen?
Bij ons in de straat van koos Meinderts? Hebben wij cadeau gekregen, maar die van ons is er nog te klein voor
Bij ons in de straat is inderdaad heel leuk! De kinderen op m’n werk zijn er ook gek op. Verder lees ik deze ook veel voor, komen ook dieren met hun eigen namen etc in voor: Garage Gust. De Gruffalo is ook erg leuk, en op mn eigen lijstje staat nog De grote vijf.
Waar is Wally!
Altijd een goede klassieker
Ik heb helemaal je bericht gemist! Bedankt voor je ideeën. Ze was dit weekend niet thuis, dus ik zit eraan te denken om het alsnog te doen. Dank je wel!
Ik moet een kerst cadeau bedenken van 30-40 euro maar ik weet niks, alleen maar duurdere dingen
Een aroma diffuser, elektrische deken voor op de bank, leuke kussens, kerstdecoratie, lekkere drank met of zonder alchohol, melkopschuimer, bordspel zoals 30 seconds of sequence, kookbook, cadeaubon voor je favoriete restaurant ( om af te halen wel ), dekbedovertrek.
Misschien kan je hier iets mee?
Ik zou hier graag wat meer plaatjes willen zien! Dus daarom trap ik af met een hele post vol met inspiratie:
Gekocht nav een tip hier, en het ruikt echt heerlijk! Is een scrubhandschoen met zeepjes erin, maar ook heerlijk om gewoon zo in je badkamer te bewaren. | linkje
Mooie mokken, bijv deze van HK living of Costa Nova | linkje
mooie puzzel van bv Galison of Michael Storrings
Kiehl’s starterspakket
Huisparfum van Maison Berger-Bunzlau Castle | linkje
Pon sloffen | linkje
puzzelboek | linkje
pizza oven | linkje
Bob Ross schilderset | linkje
miniatuur bouwpakket | linkje
Ik weet niet wie er boomer ouders heeft die gadgets leuk vinden en vaak foto’s op whatsapp willen van je vakanties en je huisdieren en kinderen en weet ik het, maar voor jullie een ongevraagde tip: mijn moeder en haar man hebben nu een Frameo digitale fotolijst in de woonkamer hangen die continu een slideshow speelt. En alle kinderen hebben de code van die lijst en kunnen vanaf hun telefoon foto’s naar de lijst sturen, en die komen dan plots langs in de slide. Een GROTE hit.
Die lijst ligt onder de boom voor mijn vader hahaha
Er worden inmiddels ook flauwe memes naar gestuurd die ze niet snappen en bijv nep berichten dat de batterij leeg is
Haha ik wilde al zeggen, in mijn familie is dit vragen om flauwigheden. Maar ik heb hem alsnog opgeslagen, want ik denk dat dit juist voor mijn niet gadgetouders een hele leuke manier is om foto’s van de kinderen en kleinkinderen te delen.
Cadeaus voor hoog bejaarden vind ik ook altijd lastig en voor mijn oma is dit ook echt wel een klapper van een cadeau geweest. Alleen jammer dat alle tantes niet weten hoe ze er zelf foto’s op moeten zetten en dat ik alle foto’s ontvang.
Wat een leuke dingen, ik dacht even dat ik in het show je laatste aankopen topic zat en dacht wat heb je leuke dingen gekocht!
De boeken van Rotraut Susanne Berner zijn heel leuk, met terugkomende ‘personages’, en dingen die je op de pagina moet gaan zoeken.
Ik heb een keer Sjoerd en de Stapelstad gegeven, daar staan achterin allemaal figuurtjes (een vogel / hoed etc.) die je dan op elke pagina kan gaan zoeken. Het verhaal zelf heeft wel een link met Zaandam / Zaanstad dus ik weet niet of je dat leuk vindt.
Wat een fantastisch idee voor m’n jarige vader eind december. Ben je eeuwig dankbaar en het cadeau probleem voor dit jaar is weer opgelost
Weet iemand een mooi mannen horloge merk? Beetje in de stijl van komono en en daniel wellington (leren bruine band, simpele klok), prijs max 100 euro.