Het is dat ik je man ken, anders zou ik denken dat we dezelfde vriend hebben haha.
Een cadeau idee wat ik aan een vriendin heb gegeven, misschien nog leuk voor iemand hier.
Een mooie mok met een zelfgemaakte kruidenmix speciaal voor chocolademelk en kleine reepjes chocolade erbij. Op een kaartje geschreven het recept. Met een mooi boek erbij voor een chill moment in de herfst/winter.
Ik ga volgende week afscheid nemen van mijn behandelaar. We hebben best wel intensief samengewerkt, dus wil haar iets geven. Maar vind het lastig om te bedenken wat gepast is ofzo. Iemand hier goede ideeen?
Iets van chocola of koekjes van een speciaalzaak (bv typisch van de plek waar je woont) kan bijna altijd wel en vinden mensen vaak wel leuk om te krijgen.
Of een leuk plantje (ik weet niet of ze/hij een behandelruimte heeft waar ze/hij dat neer kan zetten?)
Ik ben ook behandelaar en een kaartje waarop staat wat je prettig hebt gevonden zou ik echt koesteren. Iets lekkers zou ik ook waarderen, maar dat is zo snel op
Een persoonlijk kaartje is erg leuk en misschien iets om samen tijdens de laatste afspraak te eten. Als je iets koopt is het vaak belangrijk dat het iets kleins is anders heb je kans dat het niet aangenomen mag worden
Ik gaf vaak als ik ergens weg ging een klein plantje met een persoonlijk kaartje met daarop wat ik specifiek van die behandelaar had geleerd en meenam als ‘les’. Of alleen een kaartje als ik geen zin had naar de bloemwinkel te lopen.
Een van mijn beste vriendinnen gaat trouwen en ze wil het liefst geld voor de huwelijksreis. Ik ben er alleen nog niet uit, ook niet na een rondje Pinterest, hoe ik dit nou leuk kan doen 🥲
Voor trouwerijen vouw ik geld vaak in hartjesvorm. Misschien kan je van alle losse hartjes een groot hart maken ofzoiets? Of bedoel je meer met een klein presentje erbij?
Ja ik weet het dus gewoon niet goed. Ik ben zo inspiratieloos. Vind het ook helenaal oke en leuk om het met klein presentje te doen of leuk vormgegeven en daar nog geld aan uit te geven!
Een fotolijst en daar dan het geld leuk achter doen? Gevouwen ofzo. Of met een mooie kaart en lieve tekst. Mooie foto.
Je kunt er een boeket van maken door losse briefjes op stokjes te vouwen en in een boeket te steken, of een plant versieren met briefjes/muntjes en zo een geldboompje maken. Dat doet het altijd goed!
Oeh wat een leuke ideeën al🥰
Ja zoiets hadden wij ook gekregen, dat vond ik heel leuk! We hadden ook heliumballonnen met geld aan de onderkant van t touwtje. En als ze met het vliegtuig op huwelijksreis wil gaan, zou je bijv ook iets kunnen doen met geld in de vorm van een vliegtuigje vouwen, een miniatuurvliegtuigje, of iets met het land waar ze naar toe willen (als ze dat al weten)
Leuk gedaan! Ga dit onthouden voor als ik binnenkort weer een bruiloft heb. Van dat stippen patroon is ook cadeaupapier. Althans twee jaar geleden wel. Dat witte schijnt ook bijna niet door, echt heel fijn.
Mijn vader zou een bloemetje wel heel leuk vinden! Anders leuk borrelpakketje, bv van oil&vinegar of bonbons ofzo?
Flesje balsamico azijn?
Ik zoek een leuk cadeautje voor een vriendin in Amsterdam dat morgen (zondag) bezorgd kan worden. Iemand ideeën?
Ik dacht aan brownies per post maar die bezorgen niet op zondag