Cadeau inspiratie topic

En misschien zo’n baret/afstudeerhoed?

1 like

Misschien een wegwerp camera?

1 like

Jullie hebben wel leuke ideeën! Ik ben alleen een beetje laat, dus kan niets meer bestellen/laten bezorgen, maar ik ga morgen wat winkels af. Toevallig zit er ook een soort grote feestwinkel in zijn afstudeerstad, dus hopelijk is die ook open :sweat_smile:

1 like

Help, mijn man is heel attent en romantisch met cadeautjes voor mij en andersom lukt het me niet om iets te bedenken wat ook zo goed doordacht is. Sommigen zullen het misschien cheesy vinden, maar ik vind het echt heel lief wat hij bedenkt en regelt. Paar voorbeelden: dit jaar kreeg ik voor Valentijnsdag een schilderij dat verwees naar de datum en plek waar we elkaar ontmoet hebben, voor mijn verjaardag een foto van onze trouwdag op glas. En dan heb ik het nog niet over de bloemen die ik regelmatig spontaan krijg. Ik haal af en toe wel eens een parfum voor hem zonder gelegenheid ofzo, maar daar houdt het bij mij wel op.

Qua interesses; hij houdt van gamen, gadgets, formule 1 en voetbal (vooral Ajax). Ook heeft hij interesse in alles wat met ‘onder water’ te maken heeft (haaien zijn favoriet) en gaat hij er graag op uit. Paar jaar geleden heb ik trouwens hem wel meegenomen voor zijn verjaardag naar Liverpool (inclusief voetbal) en dat was een schot in de roos. Vond ik ook erg goed bedacht van mezelf, maar zoiets zit er dit jaar niet in haha.

Extra info; we verwachten begin januari ons eerste kindje en zijn op zijn verjaardag zelf in Disneyland Parijs. Waar hij me de laatste keer dat we er waren ten huwelijk vroeg, dus we zijn in ieder geval al op een voor ons speciale plek.

Tips zijn heel erg welkom! :joy:

4 likes

Ik weet niet wat het budget is maar misschien een cursus om een duikbrevet te halen?

1 like

Die heeft hij al :cry:
wel een goed idee!

Ja leuk, Of een eenmalige duikles ofzo

@Duchess Een tripje op een super snelle boot misschien? Weet dat ze dat hier op de Maas doen

Ah jammer! Dan misschien een dagje naar een indoor duiklocatie in Nederland/België? Volgens mij zijn er best leuke plekken.

1 like

Is het leuk om dan een speciaal diner te boeken? Je kan ook even bellen naar het hotel waar je verblijft om te kijken of ze de kamer kunnen versieren, soms kun je daar wel iets voor regelen. Heeft hij een favoriete attractie? Je kan nu voor sommige attracties een speciale ticket kopen waardoor je meteen de rij kan skippen (ter vervanging van de normale fastpass). Ik weet niet of je tijd overhebt daar, maar er zit vlakbij een aquarium waar je naartoe kan.

Vind je het leuk om samen met hem te gamen (of zou hij dat leuk vinden)? Misschien kun je een spel kopen om samen te spelen, mijn vriend vindt dat vaak bijna leuker dan alleen gamen.

Qua Formule 1 kun je misschien denken aan een abonnement op F1TV, hier kun je super veel extra content bekijken en heb je veel behind the scenes video’s die nergens anders te vinden zijn. Volgens mij kun je dan ook meeluisteren met alle radio’s enzo tijdens de race.

2 likes

Dagje Scheveningen en dan ook naar sea world, of hoe heet het daar?
Ecomare bezoeken.
Dvd serie van BBC met de onderwaterwereld die door David Attenbrough is ingesproken

1 like

Ja ik zat sowieso te denken om ter plekke iets te (laten) regelen, zal wel even contact opnemen!

En samen gamen doen we af en toe ja haha, merk wel dat hij het leuk vindt als ik daar interesse in toon. @Flopsyunicorn @Chesirecat @Sia Jullie ook alvast bedankt voor de tips, heb weer wat inspiratie zo :slight_smile:

3 likes

@Duchess Houdt hij meer van verrassingen/activiteiten of materiele cadeaus?

Ik houd vanaf nu een lijstje bij op mijn telefoon, dat als me iets te binnen schiet ik het niet meer direct vergeet. Misschien een gepersonaliseerd telefoonhoesje met zijn initialen erop? Of custom kunstwerk, dus jullie met je huisdieren (en baby als die er is) in de stijl van een game / tv serie? Dat vind je veel op Etsy! Ik heb ook eens als cadeau voor een vriendin een foto die veel voor ons betekende als illustratie laten maken en dat is ook echt heel tof geworden

3 likes

Omg dit is heel leuk! Ga ik eens naar zoeken, dankje. Heb je tips waar ik het beste op kan zoeken?

Hij houdt trouwens van beiden; herinneringen en materiële cadeau’s. Wat dat betreft is hij niet moeilijk hoor.

Een Oculus Quest (VR Bril)? Wel een uitgave, maar het geeft een heel andere dimensie aan gamen of series en films kijken. Echt een toffe gadget om te hebben. Mijn vriend heeft er afgelopen week één gekocht en het is echt geweldig. Je kunt er zoveel mee! Zelfs sporten.

Je hebt ook onderwater games en videos zoals Shark Atrack. Mocht hij soms een beetje vervelend zijn zeg je gewoon ‘ga jij maar een poosje onderwater zitten!’ :grimacing: en dan kan hij lekker op de bodem van de oceaan gaan zitten.

6 likes

Het nieuwe Ajax shirt en ook 1 voor de kleine baby? :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Wederom heel leuk haha, maar die hebben wel ook al :face_with_hand_over_mouth: thuis tenue was één van de eerste dingen die ik kocht voor de baby en het uittenue hebben we cadeau gekregen van familie. Dat three little birds shirt vind ik niet zo leuk en is te moeilijk verkrijgbaar :joy:

Ik bedacht me na bovenstaande berichten dat hij al een hele tijd een naambordje voor bij de deur wil, dus ik heb een gepersonaliseerde besteld op Etsy van ons gezinnetje straks (baby er alvast bij + katten) en dan ga ik nog even kijken naar een mogelijk dagje weg of activiteit voor hem.

12 likes

Ahhh dit is een super leuk cadeau!

1 like

Heeel leuk bedacht!!

1 like

Even mijzelf op de borst kloppen alvast: ik zocht nog last minute een cadeautje voor een vriendin en kwam er toevallig achter dat shelf love van ottolenghi net uit is (eigenlijk morgen, maar net al besteld op bol). Die heeft ze dus sowieso nog niet en het ziet er uit als echt een vet boek.

7 likes

Ik heb hem al liggen en hij is erg leuk! Zeker een goed cadeau :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Duchess Aangezien hij je vaak met iets verrast: misschien kun je een game kopen die je samen kunt spelen en die al installeren op de console. Allemaal lekkere hapjes en zijn favoriete drankje regelen en dan samen een avondje gamen. Je zou bijvoorbeeld cuphead kunnen kopen, dat is een soort platform game net als mario, die is niet zo duur en kun je wel samen spelen.

3 likes