Hoi. Superlate reactie hierop, maar ik lees blijkbaar sinds september dit topic weer terug en zie het nu.
Werkte het goed? Mijn schoonouders roken binnen en ik vind het zo ranzig, misschien dat ik het ook ooit cadeau doe als het werkt haha.
Hoi. Superlate reactie hierop, maar ik lees blijkbaar sinds september dit topic weer terug en zie het nu.
Werkte het goed? Mijn schoonouders roken binnen en ik vind het zo ranzig, misschien dat ik het ook ooit cadeau doe als het werkt haha.
Ja het werkt! Als ze weten dat ik kom doen ze hem een paar uur van tevoren aan en dan ruikt het echt frisser. Eigenlijk zou hij permanent aan moeten staan voor écht schone lucht.
Eerst maakten de buren elke morgen om 7 uur een smoothie/blender ging aan. Nu hoor ik elke morgen om 7 uur fucking gesnijd/gehak van fruit/groenten/I don’t know. Zelfs op een zondag werd ik er wakker van. Echt fuck waarom zijn huizen zo gehorig :S
Als je je hier zorgen over maakt, zou je een keer de politie kunnen bellen. Klinkt misschien wat heftig maar zij kunnen dan eens gaan kijken en vaak wordt er dan een melding gedaan bij Veilig Thuis. Hoeft niks uit voort te komen, maar ik weet uit ervaring dat mensen het soms ergens wel fijn vinden omdat het ze zelf niet lukt om hulp te zoeken. Op deze manier kan er met ze meegedacht worden. Jij blijft dan anoniem trouwens. (Ik werk in de hulpverlening en maak dit vaak mee, vandaar)
Beetje late reactie, maar dat laatste realiseer je je denk ik pas als je het zelf hebt meegemaakt ooit.
Bijv mijn flatgenoot aan de achterkant snapt echt niet hoeveel lawaai alles maakt. Ze was helemaal verbaasd dat ik bij mij binnen gesprekken van de straat letterlijk kan volgen. Ook met de ramen dicht.
Ik hou er nu dus ook altijd rekening mee maar denk dat heel veel mensen zich niet realiseren dat overal mensen wonen en buiten is toch buiten daar mag je lawaai maken
Iemand in de straat (of de straat hierachter?) heeft een drumstel gekocht en gaat het al hele weekend helemaal los. Ik weet nog niet wie het is, maar je kunt het binnenkort lezen in de overlijdensberichten.
Zou je dan meteen mijn bovenburen mee kunnen nemen? Gepaste vergoeding!
Doe ik. Ben niet zo moeilijk
Mijn buurvrouw heeft drie (!) teckels die steeds aanslaan en af en toe echt een paar uur achter elkaar keffen. Zo blij dat mijn hond er niet op reageert.
We zijn nog aan het verhuizen naar ons nieuwe huis. Het is een heel smal doodlopend straatje. Voor ieder zijn huis is plek voor 1 auto. En nu snap ik best dat het prettig was dat er ruimte was om je 2e auto ook in de straat te zetten… Maar zoveel ruimte is er nu niet meer. Ik zet onze 2e auto netjes op het parkeerplein een stukje verder op en onze andere auto staat voor de deur. Belde de buurvrouw aan om zich voor te stellen (super aardig), en het gesprek eindigde met het verzoek om onze auto te verzetten. Want nu past haar auto en de auto van haar vriend niet goed meer. Uhm nee. Wij willen ook graag 1 auto voor de deur hebben. We zijn druk aan het verhuizen en het is best ver lopen met je dozen… meteen een hele fijne eerste indruk.
Auto’s parkeren in een doodlopende weg is sowieso altijd wat onhandig. Thuis thuis is helaas aan het einde van een doodlopende straat en ergens in het midden staan altijd twee auto’s zo dat je er echt net net tussendoor kan. Dat er nog geen spiegels af zijn is een wonder. Als ze een auto wat verder naar voor of achter zetten is het zo opgelost maar nee hoor ze moeten bijna naast elkaar staan.
Buren verderop in de straat hebben een garage en een oprit waar twee auto’s op kunnen en nog staan ze soms voor mijn deur geparkeerd terwijl er bij henzelf gewoon plek is. Als ik dan vraag of ze dat even niet kunnen doen want kut voor mij én kut voor hen, krijg ik een grote mond want het is allemaal openbare ruimte hier.
…
Ja, behalve jouw oprit die leeg is. Rot lekker op daarnaartoe.
Gewoon bij hun op de oprit parkeren.
Haha goeie! En dat ze dan komen klagen en ik zeg okee maar zullen we dan gewoon even ruilen, ik voor mijn huis en jij voor jouw huis maar dit is alleen leuk als ze niet de politie bellen en mn auto wordt weggesleept.
Mijn buren maken al een paar dagen zó’n erge ruzie. Echt schreeuwen tegen elkaar. Ik ben dan wel weer een ramptoerist die de deur opent om te kunnen horen waarover ze ruzie maken
Mn ouders hebben ruzie met de buren …
De buurman zit al 15 jaar “ziek” thuis maar doet geen reet aan het huis. Hij zit 15 uur per dag achter de computer spelletjes te doen …
Mn ouders hebben nu al 3x lekkage gehad omdat de buurman zijn regenpijpen niet maakt.
Mijn vader was er klaar mee en heeft hem er pittig op aangesproken en vervolgens de verzekering op hem afgestuurd.
Toen is er een expert geweest en die gaf Mn ouders gelijk.
De buurman moest toen voor 1000,- aan reparaties uitvoeren.
Als hij het allemaal gewoon had bijgehouden was het hooguit over al die jaren 200 geweest.
Nu kwam ik vorig weekend bij mn ouders en het viel me op dat de conifeer aan die kant van de tuin wat bruinig was…
Vertelde mn moeder dat de buurman er spul over had gegooid en dat de haag nu dood gaat…
Man man man … wat een idioot
Denk dat je er geld op kan zetten dat als jullie auto paar uur weg is dat zij hun auto daar alsnog neerzetten.
Een van onze buren stampt elke keer met haar hakken over de galerij en dat maakt enorm lawaai. Ook sochtends vroeg en savonds laat.