Ik zag er ook al heel veel op marktplaats staan haha
Hier ook vannacht. Allemaal mannen die natascha beddingfield en k3 gingen zingen
Argh ik had vorige week eindelijk de moed verzameld om mijn bovenbuurman te wijzen op de gehorigheid hier, omdat het niet alleen klinkt alsof het plafond naar beneden komt, maar er inmiddels ook scheuren in komen. Hij wuifde het direct weg dat hij er al rekening mee houdt en er niks aan kan doen en nu lijkt het serieus alleen maar erger te worden! Komt vast ook omdat ik nu mooi mag werken in mān weekend, maar de herrie komt echt door mān noise cancelling heen. Heb sowieso een onredelijke hekel aan mensen die in het dagelijkse leven altijd van die berg/wandelschoenen dragen en nu stampen er dus twee van dat soort types boven mān hoofd. Ga lekker ergens anders wandelen!
Haha ja en hij ging ook een beetje vissen naar of onze relatie nog wel goed ging. En dat alles met zoān zelfingenomen grijns. Toen mijn man niet bevestigde wat hij zelf had bedacht droop hij een beetje af.
Geen idee wƔt mijn buren aan het doen zijn, maar nog eventjes en ik ga er naar toe. Zijn ze helemaal besodemieterd. Wekkers gaan hier om 05.00 en om 07.00.
Ik zou nu al gaan.
Joe is al zeker 22 geweest
Ik word echt leiiipppp
Volgens mij is de buurman van huis en is zān zoon weer eens alleen thuis want het is al de hele dag teringherrie. Denk dat hij aan het gamen is want hij is al sinds 12 uur vanmiddag ofzo continu aan het schreeuwen en juichen. Maar soms gaat het zo hard dat ik denk dat er gewoon ruzie is dus ik word er gewoon onrustig van. Houd verdomme een beetje rekening met de buren lul. Maar goed dit is niet de eerste keer dat hij zo luidruchtig is, stond ook een keer om 4 uur 's nachts met politie en andere buren voor zān deur omdat hij het zo bont maakte dus mijn lontje is opgebrand
we hadden een stroomstoring dus kwam er een busje van Stedin langs, binnen 7 minuten was de hoofdzekering vervangen. Maar toch kwamen er mensen klagen er staat een bus in de weg en kan het alarmlicht van dat busje uit. Mensen hebben door corona echt geen leven meer.
Haha waar wilden ze allemaal heen dan, dat die bus in de weg staat. Echt, ze kunnen hier de hele straat afsluiten en dan kan het nog een week duren voor ik het door heb (met dank aan het thuiswerken/er is toch niks open/etc)
Mijn buren, waar ik verder nooit last van heb, zijn net begonnen met muziek maken, met gitaar en bongoās enzo. Klinkt heel gezellig voor ze, alleen verstoort het mijn chille me-time kerstavond een beetje. Xoxo the Grinch.
Ik heb zoān intense haat voor mn bovenburen door geluidsoverlast.
Maar ik heb daarnet na weken uitstellen voor het eerst bij mn bovenburen aangebeld. Het was 00.00 en de muziek stond zooo hard. Ik zag (en hoorde duh) dat ze er waren maar ze deden gewoon niet open ondanks 10x aanbellen? Toen zag ik iemand de keuken in lopen en heb ik maar op het raam geklopt. Dankzij de wijn en vriendinnen durfde iik het en hij heeft geluisterd en sorry gezegd. Als het binnenkort weer gebeurt ga ik een klacht indienen bij de woningbouw (je moet het eerst zelf hebben geprobeerd blabla). Echt zo klaar mee.
Ik word zo gestoord van mensen die de stoep gebruiken als vuilstort. Op een random dag je vuil buitenzetten in 15 verkeerde zakken waardoor het niet meegenomen gaat worden en daar weken blijft staan. En dan ook nog zo dom zijn om post met je naam en adres in een doorzichtige zak erbij te doen. Maar heb de kracht er niet voor om weer te klagen bij handhaving.
Ben je ziek?
Gewoon effe fotootje uploaden in de buitenbeter-app? Is weinig moeite.
Hier werden afgelopen donderdag de huisvuilcontainers opgehaald, heeft Ć©Ć©n of andere malloot een grote rieten mand en een tafeltje erbij gezet. Ja dat blijft dus staan.
Zo irritant, dump het maar aan de weg joh allemaal. Hele buurt gelijk verloederd.
Die hele lockdown vind ik zelf nog wel prima te doen, maar wel echt jammer dat AL mān buren ook thuis zitten en een enorme takke-herrie zitten te maken.
Ik moet gewoon bijna lachen om hoe lomp en heftig mijn buurman stofzuigt. Denk dat hij nog een keer met stofzuiger en al dwars door de muur ramt gelukkig heb ik verderl nul last van hem en stofzuigt hij echt eens per twee maanden ofzo
Irritant he! Mijn buurvrouw beukte altijd keihard tegen de plinten aan, x100. Elk weekend
We hebben parkeerhavens voor ons huis en vorig jaar kwam onze buurman twee keer klagen dat ik zogenaamd te dicht op de rand van het parkeervak stond waardoor hij niet kon fileparkeren in het vak achter mij. Die rand zegt weinig want die parkeervakken zijn gigantisch en als je kan autorijden pas je daar zat tussen. Bullshit dus. Het ergste vond ik nog dat āie tijdens oud en nieuw vorig jaar half bezopen, grappend tegen mijn vriend zei ādat hij mij moest leren parkerenā, terwijl het aan zijn eigen skills ligt en niet aan de mijne. Maargoed, heb sinds dien geprobeerd er rekening mee te houden. Alleen hij parkeert nu zelf telkens super dicht op mij, ook nu weer. Ik kom er wel uit, maar als het andersom was had hij hier weer aan de deur gestaan. Zo kinderachtig als ik ben heb er ik nu en de vorige keer fotoās van gemaakt en als hij nog een keer zeikt druk ik hem die onder zān neus. Overigens zijn het hele aardige mensen maar dit trek ik slecht.
Ik krijg eerder het gevoel in deze context dat hij dat misschien juist bewust doet haha.
Onze nieuwe buren leven sānachts en vinden het heel normaal om midden in de nacht herrie te maken. Ook stofzuigen vinden ze blijkbaar heel normaal om 02.30. Ik denk dat ik ze zo maar eens ga trakteren op een uurtje harde muziek.