Burenergernissen #2

Filmt jouw bel standaard alles dat er gebeurt? :sweat_smile:

Haha nee joh, alleen als er beweging is in de tuin of als er aangebeld wordt. De melding van de eerste staan uit maar man kijkt de gebeurtenissen wel eens terug en die zei “waarom staat er een scooter in de tuin?”

Snap ik, was even vergeten dat niet iedereen vanaf de bank vrij zicht heeft op de voortuin. Maar wat een redenering van de buurman, lekker aso ook. Volgende keer gewoon inbouwen met jullie fietsen die je ook vastzet.

8 likes

Of we bouwen dat tuinhekje terwijl de scooter er staat. :sweat_smile:

20 likes

Haha dat wilde ik voorstellen. Snel hek erom zetten met slot. Dan moet ie wel aanbellen.

2 likes

Nog beter haha.

1 like

Hahaha ja.
Toen ik dit tegen 'm zei, reageerde hij met “maar ik kan niet slapen van jullie baby” Ja nee oké.

Mijn baby huilt echt vrijwel nooit, alleen voor honger en vieze luier.

1 like

Ik heb deze post nu al een paar keer gelezen en ik krijg gewoon helemaal een brain fart?? En ergens vind ik het bijna grappig maar het is helemaal niet grappig (voor jullie). Maar jeetje wat een weirdo’s. Hopelijk kappen ze nu enigszins.

3 likes

Haha is die scooter in de tuin dan een wraak actie van hem?

Dan nog, baby’s huilen eenmaal.

1 like

Haha nee, z’n broer wilde de scooter gewoon niet op de stoep zetten en hij vond dat muuranker wel handig. Omdat die op dat moment niet in gebruik was door ons dacht hij dat het wel oké was.

Ik had het eigenlijk niet eens erg gevonden als hij even had aangebeld om te vragen of het mocht.

2 likes

Mijn overburen doen blijkbaar karaoke en zingen time if my life en ik wil een baksteen door hun ruit gooien. Echt tijd en plaats (en hou gewoon je smoel of doe je raam dicht)

5 likes

Haha dit kreeg nog een staartje vandaag. Buurman sprak mijn man aan dat hij zich zorgen maakte om mij, of het wel goed ging met me want ik was zó vreselijk tekeer gegaan tegen hem. Hij had er geen rekening mee gehouden dat we dit soort dingen gewoon met elkaar bespreken. Man zei dat hij het hele gesprek gelezen had en dat ik letterlijk alleen vroeg of dat misschien anders kon met die scooter. Ofwel niet doen ofwel even vragen of hij gebruik mocht maken van het muuranker. En dat hij niet zo goed snapte op welke manier dan ook dat geïnterpreteerd kon worden als “vreselijk tekeer gaan”.

34 likes

Wij hebben hele nieuwsgierige oudere overburen. Ze zijn vriendelijk, maar spreken ons nooit aan eigenlijk los van gedag zeggen, maar wel zo ongeveer elk bezoek dat langskomt en zij staan toevallig ook net buiten. En dat is best irrittant. Ze mogen ons ook vragen stellen hoor, maar ga niet ons bezoek steeds lastig vallen. Een greep uit de voorbeelden: Toen we langere tijd op reis waren, kwam mijn moeder langs voor de planten. Ze waren benieuwd waar wij waren want al tijdje niet gezien. Kraamverzorgende werd op weg naar haar auto aangesproken met de vraag of het al zo ver was (ons kind geboren), er hing een grotere slinger voor het raam, dus ja. Kraambezoek kreeg de vraag of we wel genoeg slapen.

2 likes

Dit zou ik echt zo irritant vinden. Zoek een (andere) hobby, pfff…

1 like

Mijn nieuwe buurman staat al een kwartier buiten op straat te bellen. Ik was al wakker, maar toch aso en irritant dit.
Mijn kat ligt op mijn benen dus ik kan niet naar het raam lopen om te roepen.

Sommige mensen zijn echt raar. Hoe reageerde hij toen je man dat zei?

1 like

Maar je bent een vrouw en je zei geen ja en amen dus je gaat dan meteen te keer!

Wat een vermoeiende vent. Doet hij het nog steeds met scooter?

6 likes

Hopelijk verbeeld ik me dit maar hij ging naar je partner om te vragen of het wel goed met je ging? Want je bent een hysterische vrouw of wat? Wat een bullshit

8 likes

Misschien hebben jouw overburen hetzelfde kerstpakket gehad als ik. Zat een karaokemachine in :sweat_smile:

Ohh de moeder van een vriendin had dit ook ahhaha

1 like