Buitenaards leven

Alles met betrekking tot aliens, ufo’s en alle conspiracies.

groetjes E.T.

9 likes

Ik ga morgen hier wat interessante linkjes delen! Kan ze nu even niet vinden, maar nu al mn favo topic.

1 like

Hahah welke is dat die heb ik nog niet gezien?

En nee mensen snappen het niet en willen het ook niet snappen. Denk ook dat het te eng voor vele is want stel je dat dit echt waar is? Dat je echt een alien zou zien? Daarom zeggen ze ook vaak dat ze niet zichzelf laten zien omdat we als mens het niet zouden kunnen bevatten en in een te grote shock raken.
De film heet first contact maar weet ff niet of je die online kan zien. Anders heb ik hem wel voor je.

Ja geloof ik ook allemaal in (tijdreizen) gaan ze t in die docu ook over hebben en uitleggen hoe dat werkt enzo haha zo vet

Jesse ventura heb ik gemist denk ik? What about that?

Echt haha wow jij hebt je duidelijk meer ingelezen dan dat ik heb haha yes nieuw voer! Maar ja misschien is het waar misschien niet ik probeer altijd op mn gevoel en beetje logica af te gaan in mezelf zegmaar.
Erich von Däniken heeft ook zulke vette boeken zoals “Zijn onze goden kosmonauten?”
Gaat die allemaal vertellen over piramides en grotschilderingen die t zelfde zijn over de hele wereld en over de piri reis map (en nog veel meer) Dat boek komt met een heeele andere kijk op de geschiedenis die ik persoonlijk vele malen logischer vind dan van wat we op school leren haha.

2 likes

Dat boek heb ik vandaag nog in m’n handen gehad, wat toevallig! Het was een hele oude, gare uitgave helaas

2 likes

Ik geloof 100% in buitenaards leven. Het is voor mij ook geen kwestie van geloven, want ik weet gewoon zeker dat het er is. Het is toch ook arrogant om te denken dat de aarde de enige planeet is waar leven op is? Het heelal is zooo gigantisch groot met zoveel planeten. Geloof gewoon niet dat wij de enige zijn.

5 likes

Haha @Jeg deze topics. Love it

2 likes

@Smash Ja dat zeggen ze inderdaad omdat anders de shock te groot is ja. Can’t wait! En @Pauseplaybackrewind het is inderdaad arrogant om te denken haha er is zo veel meer en zo veel bewijs.

Oke ik zou allemaal linkjes geven maar die ben ik allemaal kwijt oeps. Kan sowieso nog de twaalfde planeet (boek) aanraden. Super interessant.

Oh en @Jeg ik zei gisteren dat Bashar uit een parallel universum komt maar in was aan t lullen haha. Hij komt uit een hogere dimensie die wij niet kunnen waarnemen omdat wij op een andere frequentie zitten. Bashar verlaagt dus zijn frequentie en Darryl Anka (channeler) verhoogt de zijne en zo komen ze in contact met elkaar.
Hier heb je een duidelijk linkje: https://youtu.be/8iRU-jLkcss

In die docu wordt het ook allemaal heel goed uitgelegd haha ik vind het moeilijk om het typend uit te leggen merk ik.
En nice die Jesse Ventura!

1 like

Ik vind dit ook wel interessant maar heb me er echt nog noooooit in verdiept, ik geloof wel heilig in parallel universes en the law of attraction. Maar er moet toch wel meer zijn dan dit? Weet niet wat een gekker idee is, dat wij als enige in het heelal zijn of dat er nog zooo veel meer is.

1 like

Haha lijkt me een gekker idee dat wij de enige zijn. Maar die law of attraction is ook een van de laws die die channel uitlegt in die docu. Voor mij zo’n belangrijk deel in mn leven omdat t mij heeft doen beseffen dat ik echt mn eigen realiteit maak.
Hoe zie jij parallelle universums?

Sorry btw mensen mijn Nederlands is echt tenenkrommend slecht.

Ik heb niet heel veel onderzoek gedaan naar parellel universes, ben er via law of attraction bijgekomen en zie het echt puur als een hulpmiddel om dichter bij mijn lifegoals te komen eigenlijk. Zo van, in een ander universum heb ik deze en deze keuzes gemaakt en daarom leef ik in dat universum zo en zo, en dan weet ik dus heel duidelijk welke stappen ik zou moeten nemen om daar te komen. Kan daar echt uren over visualiseren over hoe mijn leven in een parellel universe is en wat ik dan moet doen om dat ook zo in deze te krijgen.

1 like

Ik wil alles nu kijken, maar ben alleen thuis en vind het altijd eng :joy:. Ik ga morgen overdag alles kijken hou hier zo van

Cool! Haha wat vind je er eng aan?

Ja de info vind ik eng hahaha echt stom ik vind het zooo interessant maar ook zo beangstigend. Ga die docu morgen wel kijken ben echt benieuwd

Ja oke als je het zo bekijkt wel hahaha nog niet eens over nagedacht

Prachtig hoe meteen naast de topictitel in het overzicht de avatars van @Boondigga (alien) en @Smash (spook) te zien zijn.

2 likes

Ik ben naar iemand toe gegaan die hetzelfde doet als darryl anka. Ik kon dan vragen stellen enzo en dan kreeg ik info over mezelf super interessant. Zij maakt ook contact met ja andere dimensie / aliens / hoe je het wil noemen. Sorry als ik de indruk heb gewekt dat ik t zelf heb gedaan ofzo haha zo ver ben ik nog niet.

Ik heb zeker antwoorden gekregen waar ik wat mee kon. Er werd me bijvoorbeeld veel verteld over zelfsacceptatie (waar ik niks over had gezegd dat ik daar mee worstel) en hoe ik daar aan kon werken en waar dit dan zeg maar “mis” is gegaan in het leven. En echt nog super veel dingen meer die over mij werden verteld die gewoon echt waar waren. Moest er gewoon een traantje van laten, vond het zo bijzonder.
Je kan dus ook vragen stellen waar je zelf mee in de knel zit en geen oplossing voor kan vinden of waarvan je niet weet waar bepaald gedrag vandaan komt. Maar ook gewoon iets simpels zoals “goh, wat zou voor mij het beste voedingspatroon zijn?” Super interessant.
Ik ken haar via iemand anders. Diegene had ook veel aan die sessies gehad dus ik werd mega niewschierig. Het is wel echt prijzig. Ik stuur je haar website door in een pb oke? Er zijn sowieso wel meerdere channels (goedkopere, duurdere) hoor en iedereen is vershillend haha. Vond het verhaal van degene waar ik naartoe ben gegaan ook gewoon mega interessant.

1 like