Buitenaards leven

Ik denk dat ze sowieso een aantal keer de aarde hebben bezocht. Weet alleen echt niet waar ze zich bevinden haha ik denk dat er sowieso veel verschillende zijn ook. Er is niet maar een ‘stam’ ofzo haha of hoe we dat dan ook noemen.
Ik denk dat sommige in een andere dimensie zitten die wij niet kunnen waarnemen en anderen zich misschien in hetzelfde stelsel als ons bevinden.
Wat denk jij?

Wat fototjes van grotschilderingen:

alien1

alien2

aliena

Denk je dat echt? Ik bedoel deze tekeningen zijn ook door mensen gemaakt?

Ja juist omdat ze door mensen zijn gemaakt vind ik het super interessant. Die grottekeningen zijn al mega oud en zijn over de hele wereld terug te vinden. Dat wil dus zeggen dat ze over de hele wereld een soort van dezelfde dingen hebben gezien.

Ja haha ik denk ook dat we niet zo veel voorstellen en vind het juist daarom zo gaaf om te bedenken dat ze ons kunnen helpen. Want laten we eerlijk zijn, op dit moment doen we het niet al te best :p.

3 likes

Geloof sowieso wel in buitenaards leven. Ook omdat ik denk dat het heelal zo groot is dat daar ook andere vormen van leven moeten zijn. Maar heb er nooit echt in willen verdiepen. Net als @Dombo vanwege dat ‘enge’ gevoel.

Love deze topics. Ik ben er ook van overtuigd dat er ‘iets’ is en ik hoop zo erg dat ik het in m’n leven nog mee ga maken dat er vorderingen komen op dit gebied :grin:

1 like

Liep tegen deze boeken aan vandaag in de bieb. Helaas ging die sluiten en heb ik geen abbo maar misschien leuk voor de geïnteresseerden. Zijn allebei best recent (2013 & 2014)

Up!!

Gaaf

image

2 likes

Mijn god.