Budgetten voor komend jaar zijn gemaakt.
Boodschappen start geld is €65, daarna komt er wekelijks €35 bij. Dit is fysiek geld in een portemonnee. Een iets ruimer budget dan afgelopen jaar dus ben bneiwud wat er aan het einde van het jaar van over is.
Voor de katten zet ik €35 per maand apart, dit is voor voer en voor eventuele dierenarts kosten. Er zit nog geld in die pot van afgelopen jaar.
Voor kleding reserveer ik €40 per maand, er zit nog geld in die pot en ik verwacht niet veel nieuws nodig te hebben. Sowieso wil ik alleen tweedehands kopen komend jaar met uitzondering van ondergoed en sokken.
Voor gemeentelijke belastingen reserveer ik 35 per maand, dit is hetzelfde gebleven.
Voor mijn hobby zet ik €20 per maand apart.
Voor het project baby spaar ik zoveel mogelijk maar sowieso €125 automatisch. Aan het eind van de maand gaat alles wat over is en eventuele extras ook in die pot.
Voor mijn auto reserveer ik €100 per maand, dit is voor reparaties, beurten en apk en op de lange termijn voor een nieuwe auto.
Dan spaar ik tot slot nog €75 per maand voor huishoudelijke dingen zoals vervanging van apparatuur, verf, meubels maar ook voor dingen als accessoires en planten.