Ik had ook jarenlang ziggo, had daarvoor upc en toen werd het ziggo, dus we hadden ook hele oude Upc kastjes nog. Het bereik was dramatisch, zelfs 4 meter verder had je al amper bereik En ziggo had vaak storingen. Vaak geklaagd bij ziggo en gevraagd om nieuw kastje maar volgens hun lag het daar niet aan en moest ik maar op een ander kanaal gaan. Niks hielp, en ik dacht dat ik vast zat aan kabel. Maar na wat onderzoek in mn huis vond ik toch een adsl aansluiting dus gelijk kpn genomen omdat die wel betrouwbaar leek en het bevalt echt super. Ik heb tv en internet en spotify family en in totaal is dat €62. Dus ja, het is niet super goedkoop maar wij kunnen het betalen. Kwaliteit is wel heel goed. Ik werd laatst gebeld door ziggo met de vraag waarom we toendertijd weg waren gegaan en kreeg een aanbod om terug te komen. Iets van de eerste 6 maanden €35 en gratis zenderpakketten. Maar ik zei tegen hun dat ik ze niet meer vertrouw en eigelijk prima zit waar ik nu zit. Wil niet weer ineens met storingen en geen bereik zitten.
Ik heb wel mijn mobiel bij Tele2 en dat is echt prima. Ik zag dat je bij tele2 alleen basic internet kan nemen en als je snellere wilt wordt het tmobile.
Hehe ik zit met inboedel al bij mijn bank, en opstal is via de VVE. Zorgverzekering laat ik zo. Heb nu dus alleen mijn energie veranderd en hoop dat dat allemaal goed gaat. Dan ga ik dat ws ook elk jaar doen.
Ha wat grappig. Ik zit met mijn mobiel bij kpn. Goed waardeloos feitje
Ik blijf ook het liefste bij mijn eigen provider voor internet/tv, maar ik doe dus wel elk jaar zo’n belletje. Binnen een half uur heb ik dan iets van 150 euro verdiend. Vind ik best de moeite waard!
Ik zit bij T-mobile Thuis en op een hele vreemde manier heb ik daar korting op korting met allemaal gratis extraatjes verzameld, dus ik denk niet dat ik ooit ergens goedkoper uit ga zijn. Ik belde de klantenservice om te kijken of ik met mijn T-mobile mobiel-abonnement extra voordeel kon krijgen, maar die jongen van de klantenservice zei ‘neeeee hier moet je echt afblijven, dit kán niet, alles wat je doet gaat dit duurder maken’
Ben overigens ook erg tevreden, dus geen reden om over te stappen.
Zeg je dan gewoon elke keer hetzelfde, dat je weg wil maar misschien hebben zij een goede aanbieding?
Vorige keer hadden ze bij kpn voor nieuwe klanten een gratis tv ofzo dus ik ging bellen of wij dat ook kregen haha. Nee dus. En toen maar gevraagd naar andere aanbiedingen voor vaste klanten. Nu heeft kpn geen goede acties dus zou ik echt alleen bellen om te vragen voor een aanbieding.
Ik zeg dat ik mijn opties aan het overwegen ben en noem soms ook prijzen van concurrenten. Dan komen ze meestal met een aanbieding. Maar wel doen alsof je serieus overweegt om op te zeggen, anders werkt het vaak niet.
Wij betalen nu meer dan dat (€70)
Wij hebben gelukkig wel nieuwe kasten en modems enzo, zijn vorig jaar allemaal vervangen omdat onze mediabox steeds vastliep dus toen hebben ze meteen maar alles vervangen. kpn kan op ons adres helaas heel weinig mb’s gegarandeerd leveren qua snelheid en omdat ik veel grote bestanden aan klanten verstuur is dat echt geen optie. We hebben wel glasvezel liggen, maar toen dat hier in het dorp net werd geïntroduceerd was dat een groot drama en mochten mensen zelfs kosteloos opzeggen. Zal vast verbeterd zijn inmiddels, maar dan zijn we nog duurder uit voor alle luxeopties die mijn man per se wil
Gewoon bellen en zeggen dat je een aanbieding van een andere provider hebt gehad en daarom overweegt om op te zeggen. Die mensen weten prima waarom je belt en dat je toch wel blijft na het doen van een aanbieding dus ik maak er nooit zo’n show van.
Heb je al eens gekeken naar Powerline adapters? Gaat via de bedrading achter het stopcontact, ik weet ook niet precies hoe dat werkt maar het is beter dan versterkers. Een versterker moet namelijk al een goed signaal hebben om te versterken en dat is met die Powerline adapters niet zo.
Zal eens uitzoeken wat het verschil is! Die dingen die we nu hebben gaan ook via het stopcontact, maar maakt wellicht nog verschil uit met die van ziggo of wat jij nu noemt
(wellicht is versterker dus niet de juiste naam voor wat wij hebben maar er zit er een met een kabel op het modem, en dan daar in een stopcontact en de rest plug je in het stopcontact en die krijgen dan zo het signaal door.)
Oh ja dat is wel een beetje hetzelfde idee inderdaad, maar misschien is het merk van Ziggo niet zo goed?
Ja ga het ff uitzoeken idd, thanks voor de tip
Wacht even op black friday. Heb zelf van Devolo en die zijn niet goedkoop maar wel erg goed. Die van Ziggo zijn als het goed is ook gewoon powerline adapters.
Lees dit helaas pas net, maar goede tip ! Ben net overgestapt via website Consumentenbond na de afgelopen jaren er niet naar om te hebben gekeken en van plan om in ieder geval nu jaarlijks over te stappen Nu voor een jaar vastgezet bij andere leverancier, maar begin me nu wel af te vragen; is dit eigenlijk wel een goed moment om het vast te zetten ? Maakt dat qua schommelingen in de energie/gasprijs nog veel uit of zijn de tarieven niet heel anders als ik bijvoorbeeld volgende maand of die daarop overstap ? Ik ben overigens wel op álle vlakken goedkoper uit dan mijn huidige leverancier.
Volgens mij schommelt het niet zoveel per maand dat dat echt uitmaakt, maar zo diep zit ik er ook niet in.
Oke ik heb deze maand op mn prive rekening 591 euro uitgegeven, ik heb alles uitgewerkt aan wat het is en heb naar aanleiding ervan wel 1 donatie opgezegd (84 euro), maar ik schrik alsnog want tis echt veel.
75 euro ervan zijn jaarlijkse afschrijvingen.
Hieronder het overzicht
Ik vind dit eigenlijk niet buitensporig. Ik denk dat je die dingen van de Karwei echt nodig had. En het ‘luxe’ hier lijkt de pedicure te zijn. Wel goed dat je nu weet hoeveel je uitgeeft aan abonnementen!
Hm ja ik schrik er zelf eigk wel van, tis bijna 600 euro die bovenop mn vaste lasten komen (900 euro). Terwijl ik de bedragen die luxe zijn zoals de thermosfles, fietstassen, pedicure en eten niet zo heel hoog vind.
Reiskosten zullen wel afnemen omdat ik voor werk niet meer met het ov moet, maar als ik de auto leen en ik moet tanken dan is een volle tank dus wel 50 euro… Maar nu voor de lol met het ov gaan vind ik ook niet verantwoord.