Budget- en besparingstopic

En om de klantenservice en de gang van zaken zou je al over moeten stappen van ing naar asn

Via qr kan toch gewoon hier rechtsboven

2 likes

Say what, dan is het juist nog makkelijker dan ING lol. Was me nooit opgevallen.

1 like

Mocht jij ook een rekening hebben met een partner, heb jij dan zowel je eigen rekening als die gezamenlijke rekening gekoppeld? Ik vraag me namelijk af of ze alles dan op een hoop gooien, of dat je dan kunt switchen tussen de twee rekeningen?

Ik heb maar één rekening dus geen idee eerlijk gezegd!

Ik heb twee verschillende rekeningen gekoppeld maar het overzicht is alles op 1 hoop. Misschien dat je wel kan switchen maar ik heb dat tot nu toe niet ontdekt.

Bij mij gooide hij alles op een hoop echt mega irritant, kreeg dat ook niet anders.

Dit jaar kan mijn autoverzekering naar beneden, hij wordt 10 jaar dus gaat hij van WA+ beperkt casco, naar enkel WA.
Alleen heb ik al regelmatig ruitschade gehad. Dus wil eigenlijk wel de dekking voor ruitschade hebben en dit valt helaas niet onder WA.
Nu zag ik dat je bij centraal beheer je eigen verzekering kunt samen stellen, en kan je ondanks dat je enkel WA verzekerd bent, toch ruitschade optie aanklikken.
Weet iemand nog meer verzekeringen die deze optie ook hebben? Probeer een beetje te vergelijken maar veel verzekeringen hebben die optie niet van wat ik gevonden heb.

Ik heb mijn auto van 12 jaar toch WA+ bij Allsecur. Vind ik wel uitbetalen als je ruitschade hebt, of stormschade. En voor mij het goedkoopste.

Ik had bij anwb wel ruitschade in mijn WA verzekering, daar zat volgens mij een eigen risico van 75 euro op.

Suuuuuper bedankt voor deze tip! Dit is precies wat ik miste bij ING zelf! Kei handig :smile:

1 like

Ja dat doettie gelukkig! Enige irritante is dat ik het bijna elke dag opnieuw moet bevestigen.

1 like

Helaas is het delen van links met kortingen waar je zelf beter van wordt, niet toegestaan. Je bericht is daarom verwijderd.

1 like

Oh sorry, wist ik niet! Was gewoon blij dat ik weer op iets bespaard had :sweat_smile:

Ja dat heb ik dus ook, echt irritant hè? Ik ben er nog niet achter hoe het nou komt. Heb jij ook ING toevallig?

Ja ik heb ook ING, dus daar zal het wel mee te maken hebben!

Ik mei krijg je wel je vakantiegeld! Of geldt dat voor jou niet?

Hier ook Grip gedownload, maar ik vind hem niet zo handig. Hij telt niet alles (heb 3 of meer geldbronnen, zeg maar) mee als salaris (ook niet als ik dat instel) en hij telt alle transacties dubbel.

Wat is een sensible hoeveelheid geld om achter de hand te houden op je spaarrekening?

Huur of koophuis?
Partner?
Kinderen?
Hoogte salaris?
Staat van je elektrische apparaten?
Auto?
Schulden?

Pas met die info kun je daar een nuttig antwoord op krijgen :blush:

4 likes